AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er helt ifra meg. I fjor hadde jeg en bmi på 15, og nå 23,9. Ble nemlig tvunget opp i vekt av mine foreldre og lærere og helsesøster og venninene mine, og det skjedde alt for fort. Jeg ble mer og mer deprimert, og isolerte meg fra vennene mine, og overspiste for å prøve å slukke sorgen. Det angrer jeg fælt på at jeg gjorde, fordi når jeg ser på bildene ifra denne tiden så ser jeg at jeg IKKE var tykk i det hele tatt. Nå er jeg faktisk tykk, og jeg klarer knapt å gå på skolen. Jeg MÅ ned i vekt, og det fort. (Ikke kom å si at det ikke går an, eller er lurt.) Vær så snill å fortell meg måten du gikk ned i vekt på. Jeg vil ned 15 kg. Anonymous poster hash: 9979c...836
Popc0rn Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Hvor gammel er du? Høres ut som at du bør høre på hjelpeapparatet ditt i stedet for å søke potensielt skadelige råd fra fremmede på Internet... Rapporterer tråden så den blir stengt.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Hvor gammel er du? Høres ut som at du bør høre på hjelpeapparatet ditt i stedet for å søke potensielt skadelige råd fra fremmede på Internet... Rapporterer tråden så den blir stengt. Hvordan kan det være skadelig å spørre om slankeråd når det finnes så utrolig mange andre tråder om slanking? Hva gjør denne tråden så spessiel? Jeg er 16 år, så 24 i BMI er overvekt. Anonymous poster hash: 9979c...836
Rainbow Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Kjære TS. Når du hadde en BMI på 15 var du ekstremt undervektig, på et nivå der det faktisk var dødelig. Det sier meg at du har slitt, og fortsatt sliter, med en alvorlig spiseforstyrrelse. ettersom en BMI på 23.9 er normalvekt, og du ikke er overvektig i det hele tatt. Dette er tanker du må ta på alvor, og fortelle noen om. Hvis du ikke stoler på familien din, som har forsøkt å hjelpe deg tidligere, snakk med helsesøster på skolen, eller ta en telefon/send en mail til Interessegruppa for spiseforstyrrelser eller til Rådgivning om spiseforsyrrelser. Sistnevnte kan nås på 948 17 818 eller ved å maile til [email protected]. Her sitter det folk som vet hvordan du har det og kan forstå hvordan du tenker. De vet hvordan du kan få hjelp videre. Du trenger å få hjelp til å se deg selv utenfra, på samme måte som du nå ser på bilder av deg selv tidligere at du ikke var tjukk da. Det er du ikke nå heller, du bare har en mye sunnere og bedre vekt enn du hadde da. Jeg må stenge denne tråden, fordi det er vanskelig å vite hva slags svar du får her inne, og du trenger mer kyndig hjelp, ikke slankeråd. Håper du får støtten du trenger, du fortjener å ha det bra! Rainbow81, mod 4
Anbefalte innlegg