AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg danset ballett i 2-3 år da jeg var liten, og føler for å ta opp det igjen nå. Jeg kan derfor helt basic ting, men husker ikke så mye mer enn det. Problemet er at jeg for det første er en fattig student så jeg har ikke råd til å betale 4000 i halvåret, og for det andre så er ikle voksne prioritert på ballettskolen, så det er svært liten sannsynlighet for at jeg engang kommer inn. Det vil i alle fall ta et par år på venteliste sannsynligvis. Så jeg lurer derfor på om det kan funke å ta kurs i ballett online? Anonymous poster hash: 42a69...e31
anybody Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Ja det kan du absolutt! Jeg har skrudd fast en hjemmelaget barre på soverommet mitt ved siden av skyvedørsgarderoben, også ligger det mange videoer på youtube man kan følge. Og husker du basicen er kommer resten litt og litt av seg selv
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Ja det kan du absolutt! Jeg har skrudd fast en hjemmelaget barre på soverommet mitt ved siden av skyvedørsgarderoben, også ligger det mange videoer på youtube man kan følge. Og husker du basicen er kommer resten litt og litt av seg selv Takk takk! Men det merkeligste skjedde i dag. Jeg ble faktisk spurt om jeg vil ha ballettimer fra våren av så da skal jeg øve meg på styrke og det som er helt basic og så får jeg en eller to timer i uka med hjelp fra våren av og da kan jeg også øve hjemme i tillegg! Men hvor kjøpte du den barten? Ebay? Jeg har et sånt klesstativ som kan nedjusteres til høyden til en barre, så kanskje jeg skal ta av julene på den om en sånn barre koster mange tusen Anonymous poster hash: 42a69...e31
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg kjøpte en trenings-DVD i fjor som jeg har brukt mye med ballettøvelser. Denne er et godt treningsprogram og enkel å få til hjemme når du kan grunntrinn. Anonymous poster hash: 76b2b...856
anybody Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Takk takk! Men det merkeligste skjedde i dag. Jeg ble faktisk spurt om jeg vil ha ballettimer fra våren av så da skal jeg øve meg på styrke og det som er helt basic og så får jeg en eller to timer i uka med hjelp fra våren av og da kan jeg også øve hjemme i tillegg! Men hvor kjøpte du den barten? Ebay? Jeg har et sånt klesstativ som kan nedjusteres til høyden til en barre, så kanskje jeg skal ta av julene på den om en sånn barre koster mange tusen Anonymous poster hash: 42a69...e31 Oj så kult, kunen tenke meg å starte ordentlig med ballett igjen selv.. Jeg brukte rett og slett bare gardinstangfester i tre, og en rund trestokk (??) som jeg skrudde sammen og fast veggen Haha ellers var klesstativet ganske smart også
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 ] Oj så kult, kunen tenke meg å starte ordentlig med ballett igjen selv.. Jeg brukte rett og slett bare gardinstangfester i tre, og en rund trestokk (??) som jeg skrudde sammen og fast veggen Haha ellers var klesstativet ganske smart også Hahah! God ide! Men tror ikke utleier blir så glad om jeg skrur fast en stokk i veggen så jeg prøver klesstativ i første omgang Anonymous poster hash: 42a69...e31
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg kjøpte en trenings-DVD i fjor som jeg har brukt mye med ballettøvelser. Denne er et godt treningsprogram og enkel å få til hjemme når du kan grunntrinn. Anonymous poster hash: 76b2b...856 Denne er bestilt!Anonymous poster hash: 42a69...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå