Gå til innhold

Kunne tenkt meg å prøve joga men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som driver med yoga her inne? jeg kunne gjerne tenkt meg å prøve dette, men føler det er så kleint å dra på det alene første gang? hva slags treningsklær brukes? må man ha egen matte med seg? pleier folk å dra sammen med andre, eller pleier noen å dra alene også? jeg vil prøve på elexia i så fall.. er det gode yogatimer der? har lest på nettet, men synes det står litt lite..

Anonymous poster hash: 7ec15...e82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, vanlige treningsklær er mye brukt der jeg går på yogatimer. Gjerne en ekstra jakke/genser til å ta på til slutt så du ikke blir kald.

Ellers er det ikke noe problem å gå alene. Sentrene jeg har vært på har alle hatt matter tilgjengelig.

Skrevet

På treningssenter trenger du ikke ha med deg egen matte (som regel... men det går an å spørre). Det er ikke farlig å gå alene i det hele tatt, det er mange som gjør det. Bare still deg bakerst i begynnelsen om du synes det er litt skummelt.

Når du trener yoga er det lurt å ha på seg litt varme klær, men pass på at de er elastiske og ikke hindrer bevegelse. Tynne joggebukser eller helst thights (eller yogabukser!!), en t-skjorte og kanskje en tynn hettejakke utenpå. Som regel bruker man ikke sko, men jeg synes vanlige sokker ble litt glatte og barbeint i en treningssal er ikke alltid stas. Så jeg hadde "sklisokker". Altså sokker med sånne gummistriper under, slike barn bruker. Fungerte veldig bra.

Har ikke trent på Elexia, så det kan jeg ikke svare for. Der jeg trente var det noen som trente sammen med venner eller bekjente og veldig mange som så ut som de var alene. Yoga er ikke så veldig sosialt akkurat. Man er stille, det er rolig musikk og ingen snakker sammen under treningen.

Anonymous poster hash: 2f814...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...