AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Hvor ville dere reist på bryllupsreise en langhelg? Anonymous poster hash: 424ab...f9b
Rosa Sitron Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Et vennepar dro til Riga. De likte det så godt at de har anbefalt det til oss andre =)
melatonin Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Roma, venezia, verona, firenze eller paris...
Chloe- Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Paris. Da er det null sannsynlighet for at det ikke blir stemningsfult.
Gjest Margit Spat Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Praha, Budapest, Wien eller Lisboa
Miss Lucky Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Paris. Da er det null sannsynlighet for at det ikke blir stemningsfult. Nja. Jeg likere ikke Paris i det hele tatt jeg. Så sannsynligheten for å bli skuffet er ikke utelukket. Jeg ville reist til Stresa i Italia. Helt fantastisk vakkert, rolig og passe mye å finne på for et forelsket par. Og så ligger Milano 1 time unna med tog om man vil ha en dag med shopping Endret 2. oktober 2014 av Miss Lucky 1
Gjest Margit Spat Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 Paris. Da er det null sannsynlighet for at det ikke blir stemningsfult. Nja. Jeg likere ikke Paris i det hele tatt jeg. Så sannsynligheten for å bli skuffet er ikke utelukket Hmmm, med fare for å være flåsete, men dårlig stemning er også en stemning...
Chloe- Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 Nja. Jeg likere ikke Paris i det hele tatt jeg. Så sannsynligheten for å bli skuffet er ikke utelukket To nygifte personer. Levende by. Nydelig mat. Parker, kirker og broer. Jeg ser ikke hvordan Paris ikke[i/] kan være romantisk.
Miss Lucky Skrevet 2. oktober 2014 #10 Skrevet 2. oktober 2014 To nygifte personer. Levende by. Nydelig mat. Parker, kirker og broer. Jeg ser ikke hvordan Paris ikke[i/] kan være romantisk. Var dessverre ikke den opplevelsen vi hadde. Men mulig vi var på feilt sted til feil tid 1
Chloe- Skrevet 2. oktober 2014 #11 Skrevet 2. oktober 2014 Var dessverre ikke den opplevelsen vi hadde. Men mulig vi var på feilt sted til feil tid For mange andre formål er det ikke den ultimate destinasjonen. Men for "dating" er Paris helt bankers. Min erfaring.
Miss Lucky Skrevet 2. oktober 2014 #12 Skrevet 2. oktober 2014 For mange andre formål er det ikke den ultimate destinasjonen. Men for "dating" er Paris helt bankers. Min erfaring. Var kjæresteweekend vi var på, men det falt ikke i smak. Men folk er forskjellig, heldigvis
lalaB Skrevet 2. oktober 2014 #14 Skrevet 2. oktober 2014 Nja. Jeg likere ikke Paris i det hele tatt jeg. Så sannsynligheten for å bli skuffet er ikke utelukket. Jeg ville reist til Stresa i Italia. Helt fantastisk vakkert, rolig og passe mye å finne på for et forelsket par. Og så ligger Milano 1 time unna med tog om man vil ha en dag med shopping Jeg likte heller ikke Paris. Møkkete, skummelt, ekle mennesker, og ingen som gidder å snakke til deg dersom du ikke snakker til dem på fransk (opplevde dette både i resturanter og på hotellet). Jeg kan ikke begripe hvordan Paris har fått rykte på seg av å være så fantastisk fint, når min opplevelse var totalt motsatt. Jeg har aldri vært mer skuffet over et reisemål noengang!
Miss Lucky Skrevet 2. oktober 2014 #15 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg likte heller ikke Paris. Møkkete, skummelt, ekle mennesker, og ingen som gidder å snakke til deg dersom du ikke snakker til dem på fransk (opplevde dette både i resturanter og på hotellet). Jeg kan ikke begripe hvordan Paris har fått rykte på seg av å være så fantastisk fint, når min opplevelse var totalt motsatt. Jeg har aldri vært mer skuffet over et reisemål noengang! Nettopp. I tillegg var det overfylt i både butikker og på restauranter og kø uansett hva man skulle, om det så bare var å prøve på noen klær eller kjøpe en kaffe. Mulig vi var på feile steder, men jeg synst også det var vanskelig å finne en kaff'e eller restaurant vi kunne slenge oss nedpå når vi var slitne. Endte med at vi måtte finne en taxi å be den kjøre oss til et sted vi kunne finne noe mat. Shoppingen var jeg heller ikke så imponert over. Bare klaging på meg gitt
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #16 Skrevet 3. oktober 2014 Mange gode forslag her Vi tenker litt på Barcelona. Kanskje Roma også. Anonymous poster hash: 424ab...f9b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #17 Skrevet 3. oktober 2014 Dubai! Det er jo gøy å slå litt på stortrommen når man først gifter seg også. Men det passer jo best om vinteren (for varmt om sommeren).... Anonymous poster hash: 09835...ffc
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #18 Skrevet 3. oktober 2014 Vi var i Praha. Det er også en romantisk by! Pluss at ingen av oss hadde vært der før. Litt moro å oppdage en ny by sammen. Anonymous poster hash: 4a39e...a80
Gjest AnneShirley Skrevet 3. oktober 2014 #19 Skrevet 3. oktober 2014 Firenze Ville heller ikke valgt Paris. Den byen har mye for seg som reisemål, men romantikk er absolutt ikke det første jeg tenker på.
caroprins Skrevet 3. oktober 2014 #20 Skrevet 3. oktober 2014 I og med at dette er en langhelg så har dere ikke allverdens med tid og da tenker jeg at om det hadde vært meg så hadde jeg valgt meg ut et fint hotell i Norge med god mat, spa og fine turmuligheter. Da har dere tid til å bruke på hverandre i stedet for sikkerhetskøer, flyturer, taxikøer og den slags. Så hadde jeg heller tatt den storbyturen med sightsing en annen gang og brukt litt lenger tid der og hatt mere mulighet til å se meg om uten så mye stress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå