AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Hver gang jeg legger ut annonse på finn, får jeg mld av samme personen. Hver eneste gang! Sier at h*n gjerne vil kjøpe varen, jeg svarer, så hører jeg ikke noe mer! Er det noe å varsle finn om??... Får ikke lyst til å svare personen mer. Anonymous poster hash: 8f318...029
Vinni Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Dersom det alltid er den samme mannen, og du har meldingene, kan du varsle Finn om dette. Eller skriv til ham først?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Dersom det alltid er den samme mannen, og du har meldingene, kan du varsle Finn om dette. Eller skriv til ham først?nei, har ikke alle meldingene.. Men skriver dialekt, så lett å avsløre. Skal ta vare på alle fra nå.. Anonymous poster hash: 8f318...029
Vinni Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 nei, har ikke alle meldingene.. Men skriver dialekt, så lett å avsløre. Skal ta vare på alle fra nå..Anonymous poster hash: 8f318...029 Det er kanskje mer komplisert å bevise at det er den samme personen dersom han bruker forskjellie nicknames... Men dersom du skriver til admins/Finn, kan de sjekke det tror jeg. Men det er i hvert fall lurt å ta vare på meldingene
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Det er kanskje mer komplisert å bevise at det er den samme personen dersom han bruker forskjellie nicknames... Men dersom du skriver til admins/Finn, kan de sjekke det tror jeg. Men det er i hvert fall lurt å ta vare på meldingene nei, samme navnet/nicket og en gjenkjennelig signatur (mvh ...) Men det er greit å tipse finn om det altså? Eller overdriver jeg? Anonymous poster hash: 8f318...029
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 nei, samme navnet/nicket og en gjenkjennelig signatur (mvh ...) Men det er greit å tipse finn om det altså? Eller overdriver jeg?Anonymous poster hash: 8f318...029 Selvfølgelig skal du tipse Finn. Ingen er tjent med at det finnes useriøse masekopper der. Men så kan det jo også hende at det er en interessert person, og at dine meldinger havner i hans spamfilter! Anonymous poster hash: ffa81...52d 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Hvordan finner vedkommende frem til annonsene dine? Legger du ut med fullt navn og eller telefonnummer? Kan dette være en syk person? Bytt navn til finn bruker, selger, kjøper el. Og personen får litt mer arbeid med å finne frem til deg. Og adressen tar du og bort....Anonymous poster hash: 71880...591
globalagogo Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 Kanskje du bør skifte visningsnavn på Finn, i tilfelle han stalker deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå