Gå til innhold

Da du fant din drømme brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

jeg har funnet en kjole fra mori lee julietta og den er bare helt nydelig.

Jeg greier ikke å slutte å tenke på den, den koster 12.900 og pengene er på plass.

Men jeg føler allikevel at det er galskap å bruke så mye penger på en kjole :/

Det er en 2015 modell så jeg vil da kjøpe den uprøvd så jeg blir så utrolig usikker.

Hva følte dere da dere fant kjolen dere ville gifte dere i?

Jeg har prøvd mange kjoler men ender alltid opp med mori lee sin kjole selv om jeg ikke har fysisk prøvd den :(

Anonymous poster hash: 39be5...381

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en dag i livet det er snakk om :)

Har du ingen mulighet til å få prøvd den på? Kanskje du kan prøve noe lignende?

Det er en fantastisk følelse å ta på seg drømmekjolen, på bryllupsdagen :rodmer:

Skrevet

Jeg falt også for en Mori Lee-kjole. Den fantes ikke i Norge, så jeg dro til en salong som hadde Mori Lee-kjoler. Prøvde litt forskjellige kjoler, men sammenliknet alle med den jeg hadde sett. Så jeg endte med å prøve en kjole fra samme merke for å finne størrelsen, og så kjøpte jeg kjolen uprøvd. Den var helt perfekt, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Så for meg høres det ut som om du allerede har funnet kjolen din :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg følte bare at det var DEN. Og ingen andre.

Skrevet

Jeg falt også for en Mori Lee-kjole. Den fantes ikke i Norge, så jeg dro til en salong som hadde Mori Lee-kjoler. Prøvde litt forskjellige kjoler, men sammenliknet alle med den jeg hadde sett. Så jeg endte med å prøve en kjole fra samme merke for å finne størrelsen, og så kjøpte jeg kjolen uprøvd. Den var helt perfekt, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Så for meg høres det ut som om du allerede har funnet kjolen din :jepp:

Takk for svar dere :) Kjenner bare at jeg blir litt bekymret over å ikke like kjolen i virkeligheten. Jeg får prøve å se om jeg finner lignende kjoler men har ikke funnet noen foreløpig som er lik i fasong og slik :-(

fikk dere tårer som man ser på tv eller er det litt tilgjort?

Skrevet

Jeg fikk ikke tårer :P

Skrevet

Hvor bestilte du den fra?

Anonymous poster hash: 34e7a...46f

Skrevet

Jeg har alltid vært slik at kjolen ikke skal koste mye. Noen hundrelapper var greit, så lenge kjolen var hvit tenkte jeg. Så jeg satt timesvis på etsy og plutselig, bang, fant jeg den perfekte kjolen og den koster nesten 6000... Jeg har lett og lett og lett i ettertid etter noe billigere som ligner, men finner ingen. Ingen som gir meg en følelsen av at den blir bra. Såe, ehem, da driter jeg litt i prinsippene mine og går for den uansett ;)

Anonymous poster hash: 0b6ed...951

Gjest Riviera
Skrevet

Mener ikke å kuppe tråden, men hvorfor kjøper alle kjole - er ikke utleie et alternativ? Er jo så dyrt og så vanskelig å få solgt.

Skrevet

Hvor bestilte du den fra?

Anonymous poster hash: 34e7a...46f

Brudesenteret i Drammen. De er en av få salonger jeg fant som selger Mori Lee

Skrevet

fikk dere tårer som man ser på tv eller er det litt tilgjort?

Ikke en eneste tåre her. Ble litt blank i øya da jeg prøvde den første kjolen, for da ble det liksom så ekte at vi skulle gifte oss.

Gjest Anubiel
Skrevet

Mener ikke å kuppe tråden, men hvorfor kjøper alle kjole - er ikke utleie et alternativ? Er jo så dyrt og så vanskelig å få solgt.

Her jeg bor er det veldig lite utvalg av utleiekjoler og det er i tillegg veldig dyrt. Ei venninne leide kjole og betalte 7000 kr for det. Det er ille for en kjole som ikke er ny og derfor noen ganger har revner, løsnede perler o.l. For 7000 kan du kjøpe noe splitter nytt eller noe veldig fint og lett brukt på finn.

Gjest Riviera
Skrevet (endret)

Her jeg bor er det veldig lite utvalg av utleiekjoler og det er i tillegg veldig dyrt. Ei venninne leide kjole og betalte 7000 kr for det. Det er ille for en kjole som ikke er ny og derfor noen ganger har revner, løsnede perler o.l. For 7000 kan du kjøpe noe splitter nytt eller noe veldig fint og lett brukt på finn.

Da forstår jeg! Takk for svar:) Endret av Riviera
Skrevet

Jeg fikk tårer i øynene når jeg sa høyt at "dette er brudekjolen min". Ingen tårer ellers under prøving av hverken den eller andre brudekjoler. Når det er sagt så holdt jeg på å bestille en kjole fra Maggie Sottero uprøvd som jeg var helt sikker på at jeg ville ha, men så fant jeg heldigvis en salong i Oslo som hadde den. Da jeg prøvde den på så ble den helt feil for meg. Så jeg vil ikke anbefale å bestille en kjole uprøvd, men det kan jo godt hende det funker bra for deg uansett :)

Skrevet

Jeg hadde sett mye på nettet på forskjellige fasonger og slikt. Men endte opp med å kjøpe en kjole som jeg aldri hadde trodd jeg kunne se bra ut i.

Så jeg vil anbefale alle å prøve før man kjøper :)

Anonymous poster hash: 3f286...238

Skrevet

Jeg hadde sett mye på nettet på forskjellige fasonger og slikt. Men endte opp med å kjøpe en kjole som jeg aldri hadde trodd jeg kunne se bra ut i.

Så jeg vil anbefale alle å prøve før man kjøper :)

Anonymous poster hash: 3f286...238

Skrevet

Jeg fant en på internett som jeg forelsket meg helt i. Klarte ikke å slutte å tenke på den! Jeg fant den på finn.no og fikk prøvd den, og den var HELT annerledes på! Kjolen var like pen, men den passte ikke kroppen min så godt som jeg så for meg.. Anbefaler deg absolutt å prøve kjolen før du kjøper! Jeg endte til slutt opp med en nydelig brudekjole fra en salong. Måtte prøve den to ganger, ble sikker på kjolevalget da jeg fikk prøve en tiara samtidig med kjolen. Perfekt :biggrin:

Skrevet

Prøvde bare den ene, lånt. Følte meg utrolig vakker (minus at jeg må ned fire-fem kilo til sommeren for å kunne bruke den...).

En blanding av wow så vakker, (jippi) gratis kjole og damn it, jeg må slanke meg.... *Gomle gomle på godis i et par måneder til*.

Anonymous poster hash: 603ba...f91
Skrevet

Hei :)

jeg har funnet en kjole fra mori lee julietta og den er bare helt nydelig.

Jeg greier ikke å slutte å tenke på den, den koster 12.900 og pengene er på plass.

Men jeg føler allikevel at det er galskap å bruke så mye penger på en kjole :/

Det er en 2015 modell så jeg vil da kjøpe den uprøvd så jeg blir så utrolig usikker.

Hva følte dere da dere fant kjolen dere ville gifte dere i?

Jeg har prøvd mange kjoler men ender alltid opp med mori lee sin kjole selv om jeg ikke har fysisk prøvd den :(

Jeg synes også det er på grensen til galskap å bruke 13.000 på kjole, men så er jeg ikke så rik eller spesielt opptatt av kjoler og romantikken rundt bryllup som jeg prøver å være :fnise:

Vet du hva? Hvis du går rundt og svirrer for denne kjolen, og pengene ikke stopper deg, så gå for den. Det er dine penger -mannen bør jo være enig da, om han er opptatt av fornuftig økonomi- og kjolen man går for er jo ofte i fokus ;)

Selv gikk jeg i en tilfeldig brudekjole-butikk, tok en kjole som ikke var kake i skjørtet, hadde stropper og ikke helt hvit. Prøvde den på, og sa "Den her tar jeg :danse: ". Den var faktisk nydelig på, gikk unna raskt og gæli :fnise: Orket ikke prøve flere, for jeg så jo at den var veldig fin på meg :):vin:

Gjest Carmen87
Skrevet

Jeg jobbet i brudesalong tidligere, og fant kjolen min allerede ett år før jeg i det hele tatt hadde møtt mannen jeg skal gifte meg med. Jeg hadde aldri prøvd den, men visste det var den jeg ville ha - og da jeg fant ut at den var å få tak i bestilte jeg uten å nøle. Når jeg først fikk prøve den var jeg om mulig bare enda mer sikker, den er helt fantastisk nydelig. Så, hvis du kjenner deg selv godt, og vet hva du kler / ikke kler ville jeg ikke nølt med å bestille uprøvd. Det viktigste er at du liker den!

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...