Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, samboeren ringte meg, han er på vei hjem fra jobb. Mens vi er midt i en viktig samtale,og jeg prater. så avbryter han meg ved å si; "Skal du hjem eller??" Jeg skjønte ingen ting, det var jo ikke det vi pratet om!??! Så hører jeg en annen mannsstemme (Jeg var på høytaler) Så viser det seg at min samboer midt i samtalen vår, har stoppet bilen og begynt å prate med en som bor på det samme stedet som oss. Han tilbyr seg å kjøre han hjem. Dette hører jeg fordi jeg som sagt er på høytaler. Så sier min samboer: ;" jeg skal kjøre han hjem, hadet Lorangemy!! Klikk!

Så sitter jeg her litt små gretten og tenker! Hva pokker var det!??! :o :o

Er det jeg som overreagerer eller var det LITT frekt av samboeren min?!

:o

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Må innrømme at jeg trekker litt på smilebåndet her jeg sitter og leser. Er ikke det der typisk mannfolk da. Du vet ..de klarer ikke å konsentrere seg om to ting av gangen. Og da ble det vel for mye for han da. :hoho:

Ellers så kan du jo nevne at du ble litt snurt til han. Men vi er bare mennesker og jeg synes ikke det er noen verdenskrise med mindre dere snakket om noe veldig viktig da.

Gjest TomKrus
Skrevet

Så sant det ikke var noe veldig viktig dere absolutt måtte prate om der og da, og ikke kunne vente med til han kom hjem, så overragerer du litt kanskje. Min erfaring, som mann, er at mye som kvinner må prate om på telefon kan man fint vente med til man møtes. Jeg pleier selv å avbryte samtaler hvis jeg treffer på noen, likeså gjør mange av mine venner. Det er da frekkere å holde en lang telefonsamtale foran andre, enn det er å avslutte en. forutsetningen er så klart at det ikke er så fryktelig viktig det man prater om.

Skrevet
Må innrømme at jeg trekker litt på smilebåndet her jeg sitter og leser. Er ikke det der typisk mannfolk da. Du vet ..de klarer ikke å konsentrere seg om to ting av gangen. Og da ble det vel for mye for han da. :hoho:

Du har sikkert rett i det; at det er typsik mannfolk. Men ingen unnskyldning. For det er så j***a irriterende!!

Åja, jeg skal nevne det i en BISETNING når han kommer hjem. :wink::tunge1:

Det er selvsagt ikke noe å lage en stor krangel av. Men synes han skal få vite at det er en smule mangel på respekt for mine synspunkter. (Siden det var det jeg pratet om) .

Skrevet

Mannfolk kan faktisk gjøre to ting på en gang...

Drikke øl, og glemme av dama han har hjemme :D

Skrevet
Så sant det ikke var noe veldig viktig dere absolutt måtte prate om der og da' date=' og ikke kunne vente med til han kom hjem, så overragerer du litt kanskje. Min erfaring, som mann, er at mye som kvinner må prate om på telefon kan man fint vente med til man møtes. Jeg pleier selv å avbryte samtaler hvis jeg treffer på noen, likeså gjør mange av mine venner. Det er da frekkere å holde en lang telefonsamtale foran andre, enn det er å avslutte en. forutsetningen er så klart at det ikke er så fryktelig viktig det man prater om.[/quote']

Mye kan vente, ja. Men når det var han som begynte å prate om dette, og sa sin mening, også avbryter han meg når jeg skal si min mening... :roll:

Jeg synes han i det minste kunne tatt meg av høytaleren og avsluttet samtalen på en litt annen måte.I DET MINSTE!!

Gjest TomKrus
Skrevet

Mye kan vente, ja. Men når det var han som begynte å prate om dette, og sa sin mening, også avbryter han meg når jeg skal si min mening... :roll:

Jeg synes han i det minste kunne tatt meg av høytaleren og avsluttet samtalen på en litt annen måte.I DET MINSTE!!

Da er det ikke umulig at han prøvde å unnvike det hele, men det finner du vel ut av etterhvert.

Skrevet

:hoho:

Selvsagt kan menn gjøre to ting samtidig. Det er bare en myte de gjemmer seg bak. Bedre den enn ærlighet, vettu..... :wink:

Skrevet

Da er det ikke umulig at han prøvde å unnvike det hele, men det finner du vel ut av etterhvert.

Så sant. Så sant! Han kommer hjem om en halv time, så da finner vi nok ut av det. Litt kjett for han da. Hvis han ville unnvike det, også står jeg i døra når han kommer hje; "Du det vi pratet om i sted......." :wink::ler:

Skrevet

Stå i døra med kjevla klar og gi han en orntlig omgang som straff :D

Skrevet
Stå i døra med kjevla klar og gi han en orntlig omgang som straff :D

:ler: DET er vel å overreagere veldig!! :tunge1:

Men han lærer jo at han ikke skal avbryte meg i en viktig samtale.... :wink:

Skrevet

:ler: DET er vel å overreagere veldig!! :tunge1:

Men han lærer jo at han ikke skal avbryte meg i en viktig samtale.... :wink:

Nemlig.. Da gjør han det nok aldri igjen :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Humrer godt her jeg sitter..kom til å tenke på en ting..når jeg prater og min kjære leser avisen...da setter han fingeren på det stedet han holder på i avisen mens han hører på meg.

De gangene han ikke setter fingeren der svarer han meg med mumlesvar og har egentlig slått ned øreklaffene for lengst.

:hoho:

Gjest Embla s
Skrevet

Syns du overreagerer. Hvis jeg snakker med noen per telefon tar jeg det for gitt at ting skjer rundt meg eller rundt den jeg snakker med slik at vi kanskje blir avbrudt el.l.

Skrevet
Syns du overreagerer. Hvis jeg snakker med noen per telefon tar jeg det for gitt at ting skjer rundt meg eller rundt den jeg snakker med slik at vi kanskje blir avbrudt el.l.

:Nikke:

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg for min del synes det er vanlig høflighet at man sier "vent litt" el, hvis noe skjer og man er på telf, ikke bare slutter og høre og begynner med noe annet uten å gi beskjed.

Skrevet

Mmm, og de kan røyke samtidig som de går, og onanere og se på TV på en gang :o Wow, blir litt imponert jeg :-)

Skrevet

Mmm, og de kan røyke samtidig som de går, og onanere og se på TV på en gang :o Wow, blir litt imponert jeg :-)

:hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...