AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg lurer på om jeg kanskje har gått i rebound fella. Er dette noe man gjør med overlegg eller kan savnet etter å ha noen pga et vanskelig brudd føre til at man tror man er intressert i noen man egentlig ikke er interessert i? Og hva med fysisk tiltrekking. Kan man plutselig bli tiltrukket av noen man egentlig ikke er tiltrukket av fordi det er så mye kaos i hodet? Hvordan kan jeg vite om jeg kun var en rebound eller om det var andre årsaker til at ting ikke funket? Grunnen til at jeg lurer er fordi ting ikke er helt avsluttet mellom oss, men jeg begynner å få en dårlig magefølelse. Var forresten hun som gjorde det slutt og hun påstår at følelsene hadde avtatt og at hun begynte å komme over han. Men tror alikevel bruddet var vanskelig for henne og de hadde vært samboere i 3 år.Anonymous poster hash: 37d7b...f99
Gjest Fayme Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) - Endret 26. desember 2014 av Fayme
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Hva var grunnen til at du mistet interessen? Tror du det kunne blitt noe mellom dere ved et senere tidspunkt?Anonymous poster hash: 37d7b...f99
Gjest Fayme Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Hva var grunnen til at du mistet interessen? Tror du det kunne blitt noe mellom dere ved et senere tidspunkt?Anonymous poster hash: 37d7b...f99 Nei. Jeg likte han aldri, jeg var litt betatt av følelsen å være betatt, og hadde noen andre å gi oppmerksomhet til så jeg slapp å tenke på eksen, og han ga meg kjempemye oppmerksomhet. Når jeg da til slutt kunne sitte alene uten å tenke på eksen så var det på en måte ikke nødvendig med han nye, og jeg begynte også å se på andre gutter og se at det var flere fisk i havet. Kunne aldri blitt noe ved et senere tidspunkt, men det har litt å gjøre med hvordan han taklet det også, han var veldig masete og irriterende til slutt.. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Hun har hele tiden advart meg, og vært usikker siden hun ikke ville såre meg. Dette har ført til usikkerhet og vi har hatt et par ups and downs. Men alikevel har hun vært veldig på meg hele tiden og gitt meg mye oppmerksomhet. Når jeg følte ting endelig løsnet ordentlig hadde vi det flott i et par uker før hun trakk seg litt unna igjen. Føler meg ganske brukt nå ja..Anonymous poster hash: 37d7b...f99
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er litt interesset i en ting her...: Jeg har en eks. Han har skaffet seg ei rebound. Hun tror de dater, og han har flydd opp til henne der hun bor, besøkt familien hennes, og alt som er. I 3 måneder nå. De dater liksom. Jeg spurte han rett ut og fikk svarene "jeg er ikke forelsket i henne", " jeg vil ikke være alene", "jeg bruker henne til å komme meg videre".. Jeg sitter her, som eksen hans, og vurderer å si dette til denne stakkars jenta som tror han noengang vil forelske seg i henne. Hun kaster bort tiden sin. Jeg ville ha visst det i hvertfall. Ville du ha visst? Jeg føler jeg ikke kan si det fordi da blir jeg hun psyko eksen som prøver å få tilbake eksen ved å si at mannen de dater ikke er gira på dem. Anonymous poster hash: e2311...71a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er litt interesset i en ting her...: Jeg har en eks. Han har skaffet seg ei rebound. Hun tror de dater, og han har flydd opp til henne der hun bor, besøkt familien hennes, og alt som er. I 3 måneder nå. De dater liksom. Jeg spurte han rett ut og fikk svarene "jeg er ikke forelsket i henne", " jeg vil ikke være alene", "jeg bruker henne til å komme meg videre".. Jeg sitter her, som eksen hans, og vurderer å si dette til denne stakkars jenta som tror han noengang vil forelske seg i henne. Hun kaster bort tiden sin. Jeg ville ha visst det i hvertfall. Ville du ha visst? Jeg føler jeg ikke kan si det fordi da blir jeg hun psyko eksen som prøver å få tilbake eksen ved å si at mannen de dater ikke er gira på dem. Anonymous poster hash: e2311...71a Du vil lage faenskap fordi du er sjalu, mener du vel? Anonymous poster hash: 769d9...2c7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 Du vil lage faenskap fordi du er sjalu, mener du vel? Anonymous poster hash: 769d9...2c7 >Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? Jeg ville ha visst om jeg kastet bort tiden min. Noe hun gjør. Anonymous poster hash: e2311...71a 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 Kan jo hende han like gjerne juger til deg for å ikke såre dine følelser. Anonymous poster hash: 37d7b...f99 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #10 Skrevet 2. oktober 2014 Nei. Jeg likte han aldri, jeg var litt betatt av følelsen å være betatt, og hadde noen andre å gi oppmerksomhet til så jeg slapp å tenke på eksen, og han ga meg kjempemye oppmerksomhet. Når jeg da til slutt kunne sitte alene uten å tenke på eksen så var det på en måte ikke nødvendig med han nye, og jeg begynte også å se på andre gutter og se at det var flere fisk i havet. Kunne aldri blitt noe ved et senere tidspunkt, men det har litt å gjøre med hvordan han taklet det også, han var veldig masete og irriterende til slutt.. Jeg har aldri overrøst henne med oppmerksomhet, har vært like mye gi og ta føler jeg. Kan godt hende hun savnet sex/nærhet og at hun følte seg trygg på meg, men føler hun har gitt meg så mye respekt hun kunne gitt den situasjonen hun var i. Vi traff hverandre for første gang på en måned nå og alt er som før når det gjelder kjemi ihvertfall. Føles faktisk bedre å være venner enn å kutte ut helt, om man ikke bruker for mye tid sammen vil forhåpentligvis følelsene avta om ting utvikler seg andre veien og jeg føler for det samme så er det jo winwin. Føler meg ikke akkurat forelsket heller, er bare litt følelser som henger igjen. Anonymous poster hash: 37d7b...f99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå