AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Er det flere som synes det har vært vanskelig å skulle date en ny fyr, ikke lenge etter det ble slutt med forrige kjæreste? Etter 5 år med eksen, tar jeg meg i å trekke meg unna fysisk med flørten når vi er på offentlige steder, for at ingen skal "se" oss. Elsker vanligvis å holde hånda, men klarer ikke holde for lenge, f.eks. Veldig merkelig følelse! Anonymous poster hash: 1303a...d3a
Neutral90 Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg hadde den følelsen selv om det var 1 1/2 år etter at det ble slutt etter forrige langtidsforhold når jeg møtte noen ny Det gikk over jo mer forelska jeg ble Ikke noe med å angre på at forrige forhold ble slutt, mer med at det var uvant. Måtte bare bli vant til det.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Skjønner hva du mener, men slikt går seg til . Anonymous poster hash: 44a9b...d61
Gjest brutal_mann Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Problemstilling jeg aldri har tenkt på fantes. Hadde ikke følt meg særlig spesiell om jeg var den nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå