Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjelver i hele kroppen og føler meg kvalm, ydmyket og lurt.

Våknet opp hos min utkårede idag, fant et smykke som ikke tilhørte meg. Fornavnet på jenta han har kost seg med er gravert inn i dette smykket. Jeg konfronterte han med det, han sier det er gammelt og at han kom over det da han ryddet. Sverger på at han ikke har vært utro, og serverte en veldig troverdig forestilling. Han har snappet med en jente som hadde et nick med deler av navnet som er gravert inn i smykket, jeg spurte han ut om dette også. Han serverte en historie med at hun var en annen venninne og het noe annet.

Hele historien skurret. Jeg merket at jeg ikke ble fortalt sannheten.

Da jeg kom hjem begynte jeg å fundere på snapchat-jenta. Jeg kjenner igjen nicket, og mener bestemt at jeg vet akkurat hvem denne personen er, og at smykket jeg fant i morges tilhører henne. Hun er søskenebarnet til min halvsøster. Jeg ringer min søster, og forhører meg om snapchat og hele greia. Hun sjekker dette videre, og jada! Denne jenta og han jeg trodde var mannen i mitt liv, har snakket på tinder(han var veldig pågående), møttes på byen, dratt hjem ilag, hatt sex både natta og morgenen. Nå som jeg har denne informasjonen, ser jeg alle de andre tilfellene der jeg har trodd han når ting har skurret. Denne jenta er garantert ikke den eneste!

Jeg skal møte denne mannen i morgen, Han vet ikke at jeg nå sitter med denne informasjonen. Han er også dypt fornermet, sint og rystet over at jeg har reagert så sterkt og ikke har trodd på hans historie.

Jeg holder på å tenke ut en strategi for vårt møte i morgen. Jeg vil være så elegant og kald som mulig, se hvor langt han strekker seg i sin løgn, før jeg tar han på det. Jeg vil se hans reaksjon når han er tatt i en så stor løgn. Jeg vil også vite hvor mange andre det er, og hvor lenge dette har pågått.

Jeg er dypt såret, og utrolig skuffet.

Vært så snill å kom med råd på hvordan jeg skal håndtere dette møtet med han i morgen. Hvordan jeg skal spille mine kort, siste gang jeg ser denne mannen.

Anonymous poster hash: 488bd...088
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei uff 😕

Må være helt forferdelig , slike ting er helt hjerteskjærende.

Håper det blir siste gangen, en slik mann fortjener deg ikke.

Snakk med venninner eller familie.

Jeg hadde vært bestemt og kald, tuppet han i ræva😃

Klem til deg❤️

• Liker 4
Skrevet (endret)

Du tjener ingenting på drama og konflikter. Du risikerer bare å trigge en helvetes masse uhumskheter. Du oppnår kanskje ikke noe annet enn å fremstå som en bitch, og provosere fram knekt nesebein på deg selv, om du er skikkelig uheldig.

Må du på død og liv straffe ham, så kjør en historie om at du er gravid, og mot abort, og at han må regne med at dette kommer til å koste ham litt de neste atten-tjue årene.

Det eneste du faktisk kan true ham med hvis han er utro, er å gå fra ham. Er han notorisk utro, har han lite å tape på å miste deg, og du har alt å tjene på å miste ham. Du tjener mer på bare å stikke, så får han heller lure på hva som traff ham. Det gir deg arbeidsro til du har ordnet alt det praktiske. Konflikt evner bare å få frem de mørke sidene hos folk, og eskalerer lett forbi det håndterbare. Ikke lurt overfor en mann uten ære. Du vil jo ikke ha en slik uansett, vil du?

Bare gå, og ikke se deg tilbake. Slett ham. Selv om det nok kan føles kjipt. Gå. Det enkleste er ofte det beste.

Edit:

Mye måtte endres, fordi jeg leste startinnlegget feil.

Endret av Kamikatze
  • Liker 13
Skrevet

Jeg syns du må forberede deg på at du kommer til å få nok en historie servert av han, når du forteller om hva du vet.

Jeg syns du skal kutte denne mannen tvert. Bare send han en melding og si st du aldri vil ha noe mer med han å gjøre, og at du vet at han har vært utro. Så slipper du å høre på flere løgner, og du slipper å måtte ta stilling til om du skal tro på hva han sier og gi han en ny mulighet en gang til.

Skrevet

Oppdater oss etter du har møtt han idag!!

• Liker 3
Skrevet

Hadde du vært lur så hadde du ringt venninnen din og avtalt med henne at du skulle møte henne der du skulle møte han. Uten at du selv møtte opp. Da hadde du fått sagt mye. Deretter bør du gi fullstendig faen og ikke kontaktet han igjen.

• Liker 7
Skrevet

Jeg ville også bare sendt han en kort melding.

"Jeg har nå fått beviser for din utroskap. Vennligst ikke kontakt meg igjen."

Anonymous poster hash: fb5f1...509
  • Liker 4
Skrevet

Jeg synes ikke han er verdt å prate mere med. Du oppnår ingenting med å konfrontere han, gjør du? Bare glem han og gå videre. Du trenger ikke flere løgner.

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Hvorfor er det mange som er utro som nekter på det? Hva vinner de på det? Jeg skjønner det ikke.. For de bryr seg jo ikke om den de er i "fast" forhold med dersom de er utro med andre kvinner. Så hvorfor i all verden skal de tviholde på det mislykkede forholdet? Økonomien? Hvis de vil ha flere på én gang, er det jo bare å være single.

Til ts: du kan godt se hvor langt han er villig til å dra løgnen, om ikke annet for å more deg litt på hans vegne. Det kan jo være interessant å se ganske forskjellige sider og reaksjoner i hans personlighet. Men det kan hende at han bare fortsetter å nekte, og aldri vil innrømme noenting! Hva gjør du da? Da er det ikke noe mer å hente, det er ikke sikkert du får vite hvor mange jenter han har vært med, han har tross alt løyet om 1 jente, minst!

Du får føle på hva du vil gjøre selv, men lykke til.

• Liker 2
Skrevet

Mitt råd er å ikke møte ham. Han er ikke verdt det. Ikke ett minutt hadde jeg brukt på den fyren, ikke mens jeg var på do en gang.

Anonymous poster hash: a18f5...849
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hadde heller ikke møtt han igjen, da får han mulighet til å vri på historien. Bare si du vet, og at det er over mellom dere. Det kommer til å svi mye mer enn om du skal lage masse drama.

Skrevet

Hva er hensikten med å gå og møte og konfrontere han med det du mener å vite? Du synker ned på hans nivå.

Kutt ut fyren uten noe som helst mer kontakt. La han vente på deg uten at du dukker opp. Noe annet blir for dumt, spør du meg.

Anonymous poster hash: c2548...500

• Liker 4
Skrevet

Du har jo ikke bevis, du har jo bare hørt dette fra andre, og har altså ingen konkrete bevis som bilder/ tekstmeldinger.

Da blir det nok vanskelig å "sette ham på plass", han kan jo fortsatt bare nekte..

Så ikke bruk mer tid enn nødvendig på en som ikke fortjener det.

Anonymous poster hash: 0d9ae...acc

• Liker 3
Skrevet

Ikke gjør hjertesorgen hardere enn det det er fra før TS. Du kommer til å føle deg enda jævligere om du møter han. Send en melding; "Jeg har pratet med XX. Jeg er ikke interessert i å ha en slik type menneske som deg i livet mitt. Om du har litt selvrespekt så kontakter du meg ikke igjen".

Deretter så har du aldri kontakt med han igjen. Du er verdt mere enn dette.

Anonymous poster hash: 754ae...2e4
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor er det mange som er utro som nekter på det? Hva vinner de på det? Jeg skjønner det ikke.. For de bryr seg jo ikke om den de er i "fast" forhold med dersom de er utro med andre kvinner. Så hvorfor i all verden skal de tviholde på det mislykkede forholdet? Økonomien? Hvis de vil ha flere på én gang, er det jo bare å være single.

De følger bare instinktene sine stakkars..

Anonymous poster hash: a8830...874

Skrevet

Utro er utro. Hvilken rolle spiller det om han gjorde det en gang eller fler? Om han har hatt seg med ei jente eller fler? Om han har hatt seg med sin onkel eller bikkja? Han har vært utro, det er alt du behøver å vite, fordi det er det som definerer hvor høyt han setter deg.

Gå med hevet hode, uten å synke under hans nivå, han kan ikke flykte fra seg selv, du kan: 1 - 0 Hjemmeseier til deg! :duskedame:

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville tatt med hun han var utro med, så han kunne fått en sjanse til å komme med en forklaring, før jeg hadde dumpet han hardt..

• Liker 6
Skrevet

Huff. Har ikke sovet noe særlig i natt. Sitter enda kvalm og skjelvende.

Ser mange av dere kommenterer at jeg aldri burde snakke med han igjen, og det hadde kanskje vært det beste. Men jeg kjenner at jeg trenger å se hans fjes når jeg konfronterer han med dette. Jeg vil vite om jeg har levd siste året på en løgn. Og jeg vil se om det gjør vondt for han når jeg går.

Som jeg nevnte i mitt første innlegg har jeg lyst til å gjøre dette på en ordentlig måte. Ikke bli hysterisk, eller gråte. Bare være kald, saklig og direkte. Vise mer likegyldighet enn noe annet.

Takk for innspill så langt!

TS

Anonymous poster hash: 488bd...088

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...