Ingemehåk Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 hei jeg er 19år gammel og holder på å lage gavekalender til min mor. Så jeg lurer på om noen har noen tips til hva jeg kan fylle den opp med mangler nå 10 pakker å hadde virkelig blitt glad om noen har noen super kule tips Intill vidre en den fylt med pynteengler, lysestaker, skjerf, smykker, hjemmestrikket lue og sitteunderlag, te og kopp, sjokolade, gavekort på spa, hårspray og sokker På forhånd, takk for hjelp 1
Ingemehåk Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2014 Clitorisvibrator? Nei, tror ikke det du...
Gjest Margit Spat Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Så snill datter du er! Det hørtes ut som en flott (og kostbar) kalender. I tillegg til det du har kjøpt, ville jeg tatt turen innom Lucky Duck, eller en annen såpeforretning, og kjøpt en pen og godluktende såpe, et par "badebomber" (hvis hun har badekar) og en skrubbesvamp e.l. Hverdagsting som en tannbørste og tannkrem er heller ikke dumt i en kalender. Det får man alltids bruk for. Dersom hun er glad i å lage mat, kan poser med spennende krydder også være veldig vellykket.
Millimani Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Flax-kalender! Stearinlys, servietter, undertøy, juledrops, jule-te,...
Strikkemamsen Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Lapper : gå en tur og avslutte med en kakao. Filmkveld med litt godis.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Dette gjorde jeg for min mamma for noen år siden, var kanskje like gammel som deg. Hun begynte å grine når hun åpnet den ene gaven, en sånn pitteliten bok med forskjellige dikt og sitat om mødre. Det kan jo være en idé Tror jeg kjøpte den på Ark eller Norli eller noe. Anonymous poster hash: cc391...734
Agathe Skrevet 12. oktober 2014 #8 Skrevet 12. oktober 2014 Te-klype, leppepomade, kinobilletter, neglelakk, iPhone-cover (hvis har), fotfil, vinflaske, en pose god kaffe (evt kapsler), julekaker, et glass god marmelade..
Sweet91 Skrevet 12. oktober 2014 #9 Skrevet 12. oktober 2014 Hva med en slik? http://www.himmelskinterior.no/products/hjertebolle-liten Den er veldig flott med en liten dekorasjon i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå