AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg fikk svak positiv test to dager før mens. Dagen før var testen svakere så da tolket jeg det som kjemisk. Fikk mensen dagen etter forventet mensdag og blødde normalt. Fem dagers blødning. Men likevel har ikke murringene og stikkinger i magen og eggstokkene gitt seg. Jeg er ikke vant med at jeg har det hver dag.. men tenkte ikke så mye på det. To dager før jeg skulle ut på byen og drikke, tok jeg en rfsu test fordi jeg ikke var 100% sikker på at jeg ikke var gravid. Det ville vært å lyve for meg selv. Den virket negativ, men ikke så negativ som jeg forventet. Tar det virkelig så lang tid før hcg etter kjemisk forsvinner? Det var altså en skygge strek ish på testen. Mannen kunne ikke se den og mente jeg kunne drikke. Så da gjorde jeg det. Nå, noen dager senere igjen, føler jeg meg så utrolig hormonell! Jeg begynner å tvile på alt og humøret svinger veldig. Jeg har vært vanskelig de siste dagene mot mannen og føler meg ofte så.. trist og så plutselig glad og så trist igjen. Irriterer meg også litt over at jeg stadig kjenner stikkinger etc i magen. Spesielt på kvelden. Jeg er størst sannsynlig ikke gravid og jeg nærmer meg eggløsning nå.. Gleder meg til å få positiv el test osv. Tok altså en el test i går og den var ikke postiv. Men i stad når jeg pusset tennene brakk jeg meg når jeg pusset tunga... pleier ikke å gjøre det. Og så har jeg merket at jeg blir fort varm om dagen! Og så fort kald også. Huden min gløder. Hvorfor må jeg ha disse "tegnene" egentlig? Jeg er jo ikke gravid, det er ikke mulig, men samtidig så klarer jeg ikke å være 100% sikker heller. Blir litt småsprø av det. Anonymous poster hash: 62cd2...49f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Dersom du ønsker å bli gravid, er det vanlig å ha "symptomer" på graviditet. Jeg hadde det frem og tilbake når vi prøvde. Graviditetstester er veldig korrekte, hvertfall etter to uker over mens, så du er nok ikke gravid Anonymous poster hash: cf4dc...118
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 El-tester er positive hvis du er gravid. Anonymous poster hash: 17f63...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå