Strix Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Mini trives ikke i ergobabyen vi kjøpte, så lånte vi en gammeldags babybjørn for å teste og det fungerte utmerket. På Flust.no var det ikke mindre enn 6(?) typer: Original Comfort Active We Miracle One Noen som har erfaringer å dele med en eller flere av disse? Original tilbyr vel ikke ryggbæring og det hadde jo vært praktisk på sikt tenker vi.
Amys Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 One og We er vel de eneste som støtter ryggbæring såvidt jeg vet. Men for større barn tror jeg Ergo er mye mer behagelig enn babybjørn uansett pga sittestillingen, så jeg ville ikke satset på å bruke babybjørnen til ryggbæring når du allerede har Ergo. Jeg har Miracle, jeg syntes den funker OK, ikke på langt nær så behagelig for bæreren som Ergo, men det går fint i en halvtimes tid. Og babyen liker den mye bedre enn Ergoen
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 jeg har one fra bb. får utrolig vondt etter 10 min. baby er 4,5 kg ca. den kan brukes foran og bak og man kan snu sittestillingen så baby kan se ut jeg har en del vondter i ryggen fra før pga epiduralen og div så kan jo hende det er derfor jeg får vondt av selen og ikke at den er vond å bruke? Noe jeg irriterer meg grønn over med den one selen er at den er laget i et stoff som tiltrekker seg noe så enorme mengder med lo. må jo sitte med den børsten hver dag. æsj, der fikk jeg klagd litt på det og babyen min trives forresten kjempe godt i selen og har gjort det fra starten av =) Jeg syns den er litt kronglete å få over hodet, men de spennene er veldig lette å klikke er veldig glad babyen min liker seg i den for den sittestillingen ser jo helt merkelig ut.. Anonymous poster hash: 89ac5...32d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Vi har One, og er veldig fornøyd med den. Babyen sitter komfortabelt (ikke at jeg har spurt ham, men han sovner momentant så da regner jeg med at han er fornøyd ) og den er god å bære for både mor og far. Men enig i at den tiltrekker seg mye lo og hår, litt upraktisk for oss som har hund. Men, det er jo en detalj.Anonymous poster hash: 8f848...467
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå