AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Kom hjem idag intetanende om att naboen(borettslag) hadde fått vannet stengt. Har en baby så var rimelig fortvilt da jeg trenger det til morsmelkerstatning. Hadde heldigvis en ferdigpakke liggende i ett skap. Fant ut senere att de hadde begynt oppussing av kjøkken og derfor hadde fått det stengt. Er det ikke normalt å gi beskjed til de som blir berørt av mangelen på vann? Hadde jo kjøpt inn vann om jeg hadde visst dette. Var stengt i flere timerAnonymous poster hash: 96cb8...9f8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Er jo ikke sikkert at de visste vannet ble stengt hos dere også. Der tanta mi bor er det visst sånn. Naboen skrudde av vannet før han dro på ferie, og det førte til at vannet forsvant hos min tante også. Men til gjengjeld kan tanta mi skru av vannet til naboens hageslange. Håpløs konstruksjon, aner ikke hvorfor det har blitt lagt opp slik. Anonymous poster hash: 323cf...f88 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Kom hjem idag intetanende om att naboen(borettslag) hadde fått vannet stengt. Har en baby så var rimelig fortvilt da jeg trenger det til morsmelkerstatning. Hadde heldigvis en ferdigpakke liggende i ett skap. Fant ut senere att de hadde begynt oppussing av kjøkken og derfor hadde fått det stengt. Er det ikke normalt å gi beskjed til de som blir berørt av mangelen på vann? Hadde jo kjøpt inn vann om jeg hadde visst dette. Var stengt i flere timerAnonymous poster hash: 96cb8...9f8 De er pliktige i et borettslag og informere de berørte. Dette skulle styreleder informert om. Det skulle holdt at de skrudde av vannet hos seg selv med stoppekranen. Anonymous poster hash: 14dbf...3d7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Er jo ikke sikkert at de visste vannet ble stengt hos dere også. Der tanta mi bor er det visst sånn. Naboen skrudde av vannet før han dro på ferie, og det førte til at vannet forsvant hos min tante også. Men til gjengjeld kan tanta mi skru av vannet til naboens hageslange. Håpløs konstruksjon, aner ikke hvorfor det har blitt lagt opp slik.Anonymous poster hash: 323cf...f88 Jo de visste det. Gikk ut med søpla ei stund etter babyen hadde sovnet. Da hadde vannet nettopp kommet tilbake. Møtte på naboen som så overasket ut av att jeg var hjemme. De hadde vist vært å ringt på rett før de startet(var ute på trilletur). Synes det burde bli gitt beskjed til alle i god tid før. Kunne jo vært hjemme og sovet middagslur f.eks. så blir dumt å gå ut ifra att ingen er hjemme bare for att de ikke åpner i det man skal til å stenge kranaAnonymous poster hash: 96cb8...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå