Gå til innhold

Adventskalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved hvilken alder introduserte dere adventskalender til de håpefulle, tindrendebarneøyne?

Anonymous poster hash: 7f6bd...c03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt barn fyller straks tre år, og skal få hjemmelaget kalender for første gang i år. Hadde sjokoladekalender i fjor.

Anonymous poster hash: ef4f7...278

Skrevet

Gavekalender tror jeg vi begynte med da hun var tre..

Skrevet

Hvordan lager du kalender/hva putter du inni den? Mitt barn nærmer seg 2år...

Anonymous poster hash: 7f6bd...c03

Skrevet

Jenta mi er 3,5 år og her blir det sjokoladekalender i år og. Kjøper heller litt ekstra småtteri til jul, så det blir litt mer å pakke opp, etter som vi er en liten familie. Føler at pakkekalender er mer interessant kanskje til neste år, og da faller det seg forhåpentligvis naturlig hvilke ting som vil være interessant å pakke inn også.

Skrevet

Gavekalender har jeg hatt til lillegutt siden han var 1 år :) Og det blir kjekkere år for år :)

Noe av det jeg pleier å ha i er tegneblokker, tusjer, sokker og truser, pysjamaser, biler, lommelykt, reflex, brio togskinner og duplo osv. :)

Skrevet

Har ikke avkom, men jeg var 3-4 da jeg fikk min første julekalender. :) Jeg synes bare du skal pushe på med en julekalender når du føler for det.

Skrevet

Vi begynte i fjor, da han var 2,5år. Et tips er å gi "hverdagsting" når de er såpass små (ting man vanligvis også ville kjøpt): tannkrem/børste, sokker, truse, plaster, magisk klut osvosv. Husker også fra jeg var liten at vi fikk deler til diverse hobbysaker (nisse osv), så lagde vi tingene sammen i helgen etter å ha samlet en del hver dag. Beklager, var ikke meningen å kuppe tråden med tips!

Skrevet

Det har vi hatt fra deres første jul - fordi jeg liker å lage :)

Skrevet

Vi begynte også i fjor og da var han snart tre. Laget en hjemmelaget kalender med små ting som Tom & Jerry kjeks eller en liten sjokoladebit i hverdagene og en litt større gave på lørdag, type liten lekebil til 29,- eller noe der om kring. Så ingen vits i å begynne før han skjønte prinsippet med kalenderen og i fjor var det stor stas. Regner med det blir enda større i år ;)

Skrevet

VI begynte med gavekalender da han var 2 år, men da glemte vi det flere dager for han var ikke så intressert/skjønte ikke helt.

I fjor da han var akkurat 3 år var han helt knallvill hver eneste dag, da slo kalenderen virkelig ann!

I år så vet vi egentlig ikke hva vi skal gjøre for han får så mye leker til jul at vi vil ikke ha en adventskalender full av leker.. Kanskje det blir litt godis hver dag, jeg vet ikke enda, vi får se..

Anonymous poster hash: 7d6d3...2c8
Skrevet

Min jente var 3,5 år da vi begynte. Nå har vi hatt pakkekalendere i to år, men i år kommer jeg til å tone det ned og ha Lego-kalender + kanskje en pakke i helgene. Det ble mye penger og "dill", og barnet får nok til jul og ellers i året uansett.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...