Gå til innhold

Frisyre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har funnet frisyren min. Her. Det er helt til høyre den i midten. Har sett den hos frisøren i en bok der og nå fant jeg bilde av den på nettet. Måtte bare dele med dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var fin! :-) Jeg har selv lyst på en frisyre med store krøller som er festet oppe på hodet.

Skrevet

Flott. Har du så langt hår eller er det aktuelt med "løshår"?

Jeg har halvlangt og flere har sagt at man kan da sette på løshår for å få en slik frisyre.. :o Det var liksom helt utenkelig for meg med kunstig hår på en slik dag.

Er fornøyd med å stæsje opp halvkort jeg da

Skrevet

Jeg har relativt langt hår nå, til midt på skulderbladet. Men det er fortsatt to år til vi skal gifte oss så jeg har lenger hår innen da. Men tror ikke det skal være noe problem å få satt opp håret med løshår om man ønsker det.

Skrevet

Løshår er veldig mye brukt og helt akseptabelt mener jeg, for å få den frisyren man skal ha! :wink: Frisøren skal jo bruke løshår som matcher ens egen hårfarge - med mindre en annen farge brukes bevisst for å oppnå en bestemt effekt.

Skrevet

Synes det er fint for å gjøre håret tykkere sånn som Mette Marit har gjort, men å forlenge håret med f.eks 30 cm når man egentlig har halvkort/halvlangt får jeg meg ikke til....ikke på bryllupsdagen :oops:

(men kanskje jeg er litt gammeldags) :ler:

Skrevet

Min venninne har langt og veldig tykkt hår.

Allikevel brukte frisøren litt løshår for å få til den siste "finishen". Ble utrolig flott. Det syntes ikke i håret hennes en gang. Kan ikke skjønne hvorfor det skulle være noe problem, men folk er jo forskjellige.

Skrevet

Man skal vel ha en ganske så voldsom frisyre for at man må ha løshår? Da jeg satte opp mitt hår kunne ikke frisøren tuppere håret mitt for da ville det blir for stort og for mye hår.....Og jeg har ikke sååå tykt og langt hår...

Frisyren var kjempefin forresten :-)

Skrevet

Utrolig kul frisyre det der. :)

Ellers synes jeg løshår er ganske kult, jeg.

Skrevet
Man skal vel ha en ganske så voldsom frisyre for at man må ha løshår? Da jeg satte opp mitt hår kunne ikke frisøren tuppere håret mitt for da ville det blir for stort og for mye hår.....

Nei, den var ikke voldsom den venninnen min hadde. Klassisk m/ mange pene krøller festet her og der. Men noen ønsker jo mer høyde enn andre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...