AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Hallo, jeg har sjokkerende nok blitt dømt til å sone i et "lukket" fengsel, grunnen til det er at jeg har solgt stoff... lurer på hvordan det er der inne? har fått høre at man deler dusj og celle der, det kan da ikke stemme? kan ikke bo sånn i 3 hele år... setter pris på svar, takk! Anonymous poster hash: 26935...890
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 "Sjokkerende nok" xD Eksen min satt 14 mnd. Litt lukka også over på den vanlige. På lukka var det 23 timer på cella. Han hadde egen celle men forstod det sånn at det også var vanlig å dele. Der inne var tv, kunne røyke inne og låne bøker fra biblioteket. Ville satset på stifinnern eller i det minste å prøve på å bli ganggutt. Da kommer du deg mere ut. Stifinnern arrangerer utflukter. En annen ting er at du ikke kan få besøk av andre som er dømt for noe i samma gate som deg. Jeg fikk derfor ikke lov til å besøke min eks. Man kan søke om dette da men politiet sa til meg det var sjeldent å få ja med mindre det gjaldt ektepar eller noe spesielt.Anonymous poster hash: 75e49...3a8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Ja, har sitti inne.. Maaaange ganger, og på flere dommer. Gi litt info på dommen din, så kanskje noen kan hjelpe deg med svar!Anonymous poster hash: 842ec...da5
Chloe- Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 "kan ikke bo sånn i 3 hele år" skulle du ha tenkt på før du solgte stoff. 33
Mann 42 Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Hallo, jeg har sjokkerende nok blitt dømt til å sone i et "lukket" fengsel, grunnen til det er at jeg har solgt stoff... lurer på hvordan det er der inne? har fått høre at man deler dusj og celle der, det kan da ikke stemme? kan ikke bo sånn i 3 hele år... setter pris på svar, takk! Anonymous poster hash: 26935...890 Jeg antar at det er de aspektene som får deg til å tenke "kan ikke bo sånn i 3 år" som er straffen. Det du skulle tatt med i betraktningen før du solgte stoff, altså. Men jeg moraliserer. Det er sikkert ikke pent. Jeg håper det ikke blir alt for ille, og at du ikke havner der en gang til. 9
Gjest ashanti Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 kan ikke bo sånn i 3 hele år... setter pris på svar, takk! Anonymous poster hash: 26935...890 If you can't do the time, don't do the crime. Ganske basic regel som alle kriminelle med respekt for seg selv bør kunne.
Gjest Eurodice Skrevet 1. oktober 2014 #7 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) "Sjokkerende nok" xD Eksen min satt 14 mnd. Litt lukka også over på den vanlige. På lukka var det 23 timer på cella. Han hadde egen celle men forstod det sånn at det også var vanlig å dele. Der inne var tv, kunne røyke inne og låne bøker fra biblioteket. Ville satset på stifinnern eller i det minste å prøve på å bli ganggutt. Da kommer du deg mere ut. Stifinnern arrangerer utflukter. En annen ting er at du ikke kan få besøk av andre som er dømt for noe i samma gate som deg. Jeg fikk derfor ikke lov til å besøke min eks. Man kan søke om dette da men politiet sa til meg det var sjeldent å få ja med mindre det gjaldt ektepar eller noe spesielt.Anonymous poster hash: 75e49...3a8 Til det uthevede, dette stemmer ikke. Da satt han på isolat i så fall. Les her: Type fengsel og sikkerhet - Kriminalomsorgen.no Endret 1. oktober 2014 av Arabella 1
Gjest Eurodice Skrevet 1. oktober 2014 #8 Skrevet 1. oktober 2014 Hallo, jeg har sjokkerende nok blitt dømt til å sone i et "lukket" fengsel, grunnen til det er at jeg har solgt stoff... lurer på hvordan det er der inne? har fått høre at man deler dusj og celle der, det kan da ikke stemme? kan ikke bo sånn i 3 hele år... setter pris på svar, takk! Anonymous poster hash: 26935...890 3 år i fengsel? Da er det ikke småtterier du har drevet med. 11
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 3 år i fengsel? Da er det ikke småtterier du har drevet med. Tenkte det samme. Det er jo eksempler på folk som har voldtatt og ranet eldre damer og som har fått kortere straff.. Anonymous poster hash: 2109f...5ce 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #10 Skrevet 2. oktober 2014 Solgt stoff og fått 3 år? Da må du ha vært involvert i et salg som omfattet narko i kilosklassen. Bra politiet fikk huket inn en storfisk da. :-) Du slipper uansett ut etter 2 år om du oppfører deg bra i fengsel. Blir kult å dele en 12 kvadratmeter stor celle med en cellekamerat som ligger å fjerter hele tiden og snorker som et uvær. Anonymous poster hash: 01aac...91d 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #11 Skrevet 2. oktober 2014 If you can't do the time, don't do the crime. Ganske basic regel som alle kriminelle med respekt for seg selv bør kunne. If you can't do the time, don't do the crime. Ganske basic regel som alle kriminelle med respekt for seg selv bør kunne. den syns jeg var irrelevant.... - TS Anonymous poster hash: 26935...890 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #12 Skrevet 2. oktober 2014 Solgt stoff og fått 3 år? Da må du ha vært involvert i et salg som omfattet narko i kilosklassen. Bra politiet fikk huket inn en storfisk da. :-) Du slipper uansett ut etter 2 år om du oppfører deg bra i fengsel. Blir kult å dele en 12 kvadratmeter stor celle med en cellekamerat som ligger å fjerter hele tiden og snorker som et uvær. Anonymous poster hash: 01aac...91d også trenger ikke du komme og gni det inn da! fælt nok fra før at jeg får en cellekamerat og fellesdusj fra før. Anonymous poster hash: 26935...890
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #13 Skrevet 2. oktober 2014 3 år i fengsel? Da er det ikke småtterier du har drevet med. klok observasjon! - TS Anonymous poster hash: 26935...890
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #14 Skrevet 2. oktober 2014 3 år?! Da kan du ikke reise til utlandet og shoppe og sånt da? Hadde jeg aldri gidda.. Anonymous poster hash: e4f3a...1b9 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #15 Skrevet 2. oktober 2014 3 år?! Da kan du ikke reise til utlandet og shoppe og sånt da? Hadde jeg aldri gidda.. Anonymous poster hash: e4f3a...1b9 nei, det kan bli vanskelig gitt Anonymous poster hash: 26935...890
Gjest Hummels Skrevet 2. oktober 2014 #16 Skrevet 2. oktober 2014 Ja det har jeg, men ikke så veldig lenge akkurat.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #17 Skrevet 2. oktober 2014 Hahahahah, dette må være et troll Anonymous poster hash: dc150...f9a 2
Gjest Eurodice Skrevet 2. oktober 2014 #18 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) også trenger ikke du komme og gni det inn da! fælt nok fra før at jeg får en cellekamerat og fellesdusj fra før. Anonymous poster hash: 26935...890 Det kommer an på hvor du blir satt inn, det. De fengslene jeg har personlig kjennskap til, har eneceller. I Halden fengsel er det også eget dusj- og toalettrom på hver celle. Det er eneceller i Sarpsborg mannsfengsel også, men det er toaletter og fellesdusjer for seg. Det er det vanlige i eldre fengseler. Endret 2. oktober 2014 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #19 Skrevet 2. oktober 2014 ..og ikke glem. Pga lange soningskøer så har man i mange fengsler måtte ha gått bort i fra eneceller og bygd provisoriske dublettceller for å ta unna soningskøen. Til og med i Halden har man nå bygd om endel av cellene for to personer. Ikke så kult og flott å være i norske fengsler lenger... Anonymous poster hash: 01aac...91d 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #20 Skrevet 3. oktober 2014 Det er litt av poenget at det ikke skal være dritfett, TS. Nok av skoleelever, vernepliktige og eldre som deler både rom og bad. Merkelig å forvente bedre for samfunnets bunnslam. Anonymous poster hash: 6669b...291 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå