Gjest earlgrey Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Noen som har noen tips mot overspising/kjedespising? Er ikke overvektig, er ca 168 og veier 53 kg, men kan spise som en skogvokter når jeg først er igang! Har ingen mangelsykdommer, spiser sunn og variert mat utenom overspisinga (som gjerne består av boller, wienerbrød etc), har prøvd ting som å trene, holde meg opptatt, pusse tenner, trenger et råd som virker
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Viljestyrke Anonymous poster hash: 48d99...36b 1
Pringle Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Du er jo på grensen til undervektig. Det er bare sunt for deg hvis du spiser litt ekstra. Alt man spiser trenger ikke være sunt*, så lenge man får i seg det man trenger av grønnsaker, frukt, fisk, melk osv. Det har heller ingenting å si når man spiser, det er det totale kalorikonsumet som teller. *For en som er undervektig eller på grensen til undervektig er alt kaloritett og karbohydratrikt sunt, nettopp for å komme opp i vekt. De fleste er nå overvektige, derfor regnes dette som "usunt". I gamle dager kaltes slikt "sikringskost". Endret 1. oktober 2014 av Pringle 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tror i mange tilfeller at overspisingen er fordi du spiser for lite mat i det daglige. Går du med for stort underskudd over tid blir kroppen "desperat" og du klarer ikke stoppe å spise når du først begynner. Steg 1 er å sjekke at det daglige inntaket er tilstrekkelig. Anonymous poster hash: d02d9...8c7 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Kom deg opp til en normalvekt! Anonymous poster hash: 4ddab...5c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå