AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Del Skrevet 1. oktober 2014 Skal ta matteeksamen som privatist(påbygg vg3) Noen som vet om det går an å låne mattebok på biblioteket? Anonymous poster hash: b10eb...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. oktober 2014 #2 Del Skrevet 1. oktober 2014 dette må du spørre skolen om.. jeg vet at den videregående skolen jeg gikk på, var dette mulig, men bare om vi hadde strøket på en eksamen, ikke som privatist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg mener ikke skolebiblioteket... Anonymous poster hash: b10eb...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. oktober 2014 #4 Del Skrevet 1. oktober 2014 ånei, beklager for misforståelsen jeg vet ikke om du får lånt mattebok på biblioteket, men er vel bare å dra dit å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Del Skrevet 1. oktober 2014 ånei, beklager for misforståelsen jeg vet ikke om du får lånt mattebok på biblioteket, men er vel bare å dra dit å spørre? Ja, tenkte bare om noen visste det. Men takk for at du tok deg tid til å svare Anonymous poster hash: b10eb...4ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaFrosk Skrevet 1. oktober 2014 #6 Del Skrevet 1. oktober 2014 Er veldig variert innhold i ulike bibliotek, så kan hende du er såpass heldig at de har det (som er lov til å låne). Tror ikke mattebøker er noe som alle bibliotek absolutt MÅ ha (og i så fall har de kanskje helt feil mattebok).. Men, det er jo ikke annet å gjøre enn å sjekke det ut/spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 2. oktober 2014 #7 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er bibliotekar, og; Du får låne det på biblioteket, hvis det finnes et folkebibliotek som eier boka. Vi bestiller gjerne inn fra andre bibliotek (i hele Norge), men ikke fra skolebibliotek. Det er verd å merke seg at det ofte er lange ventelister på skolebøker, og du får bare ha den i fire uker. Ville heller å kjøpt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå