AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Hei! Jeg har et stort ønske om å lære meg å spille gitar og piano. Men er det noe jeg kan klare på egenhånd via nettet? Her jeg bor har man ikke slike timer man kan melde seg på. Er det noen her aom har lært seg å spille via youtube evt noen andre plasser? Anonymous poster hash: 68e3c...89f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Ja! Coursera.org har kjørt gratis gitarkurs flere ganger med stor suksess. Det går over 8 uker, og man må spille inn enkle oppgaver som blir vurdert av dine medstudenter så du får tilbakemelding. Det eneste du trenger for å begynne er et (billig) instrument. Jeg anbefaler det virkelig, jeg begynte med dette kurset som 25 åring, og spiller ganske greit gitar nå, et år senere. Anonymous poster hash: 90b02...837
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 De starter nytt gitarkurs 13 oktober: https://www.coursera.org/course/guitar Anonymous poster hash: 90b02...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå