qmac Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Dette er første vinteren jeg skal betale strøm utenom leia. Så hva kan jeg forvente meg av strømforbruk i kwh i måneden? Bor på en ettroms i Oslo. Hva bruker dere på strøm?
Gjest C'est la vie:) Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 I vinter gikk det rundt 500 +- i strøm (Tidligere leilighet, med trekk i vinduene). Denne måneden her har vi brukt 268 kwh, hvor det i pris er ca 208 kroner i en 70 kvadrats leilighet, tre personer. Vi er veldig påpasselig med strømbruk... Du kan sjekke hvor mye strømleverandøren tar per kwh, og eventuelt bytte om du finner en lavere. (En får det gjerne gratis første 1-3 måneder).
Mersh23 Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Bruker omtrent 1300 kr på 115 kvm (fire personer) Endret 1. oktober 2014 av Mersh23
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Dette varierer veldig mye fra person til person og bolig til bolig. Må du dekke hele nettleien selv, eller er der felles innkjøp der du bor? Da blir nettleien mye billigere. Det som trekker mye strøm er varmt vann og oppvarming. Har du manuell måler kan du jo etter en uke se på hvor mye du har brukt og få et anslag. Vi har automatisk varsling til strømleverandøren på hvor mye vi til enhver tid bruker av strøm og varmt vann, om det er mulig å få vite forbruk før strømregninga ligger i nettbanken, vet jeg ikke.Anonymous poster hash: b1b5f...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå