AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg var innom Holmsbu Spa her om dagen, og ble så glad da det var deltakere og folk fra produksjonsselskapet Rubicon der for å spille inn en norsk versjon av The Biggest Loser. Ante ikke at de hadde søkt etter deltakere en gang! Jeg vet jo ikke om de bare var innom noen dager eller om alt spilles inn der, men så utrolig gøy med en norsk versjon av mitt favorittprogram! Noen som vet når og på hvilken kanal det kommer? Anonymous poster hash: de8b7...fe0
Lillemy23 Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Aner ikke hvilken kanal, men gleder meg veldig til det kommer! Ville jo tippe TV Norge kanskje...
Gjest Hold the door Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
snufselur Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Jeg var innom Holmsbu Spa her om dagen, og ble så glad da det var deltakere og folk fra produksjonsselskapet Rubicon der for å spille inn en norsk versjon av The Biggest Loser. Ante ikke at de hadde søkt etter deltakere en gang! Jeg vet jo ikke om de bare var innom noen dager eller om alt spilles inn der, men så utrolig gøy med en norsk versjon av mitt favorittprogram! Noen som vet når og på hvilken kanal det kommer?Anonymous poster hash: de8b7...fe0 Endret 21. november 2014 av snufselur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå