Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:cry:

Jeg blir så oppgitt når jeg ikke kommer inn på www.snartmamma.com

Føler ofte at det er noe feil der, som gjør at jeg ikke kommer inn..

Er det bare meg det skjer med, eller opplever andre det samme???

(Takker for at KG er så stabilt)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er det samme problemet med snartgravid.com og nybaktmamma.com som ligger på samme sted. De har altfor dårlig kapasitet i forhold til hvor mange som bruker sidene, så det er problemer rett som det er.

Gjest Foreløpig gjest
Skrevet

Det skjer her også... veldig irriterende

Skrevet

Syns det har vært ganske stabilt en stund, men nå er det jo ikke mulig å komme inn :sur:

Skrevet

Har heller ikke kommet inn i dag..... :evil:

Skrevet

Det fungerer nå, men er veldig treigt.

SnartGravid og SnartMamma ligger på samme server. Webtjenesten har vært nede der i dag (altså har selve serveren tutlet og gått - til liten nytte for oss). SnartMamma ligger på egen server og hvorfor den har vært så treig i dag aner jeg ikke.

PS: er bare vanlig bruker med litt datakunnskap...

Skrevet

Jeg kommer nå inn på snartgravid, men fremdeles ikke på snartmamma - samme hvor lenge jeg venter...

:evil:

Skrevet

hmmm der har aldri jeg hatt problemer med og komme inn :roll:

prøvde nå også og kom rett inn..

Skrevet

Prøvde nå, og da gikk det greit....

Veldig ofte merker jeg slike "heng" på snartmamma på kvelden mellom 19 og 21. Er det da det er flest der inne, tro?

Skrevet
Veldig ofte merker jeg slike "heng" på snartmamma på kvelden mellom 19 og 21. Er det da det er flest der inne' date=' tro?[/quote']

Jepps, tror det. Og siden de deler server med SG så blir det et svært trøkk akkurat i den tiden.

Kl 3-6 på natta er det helt genialt å surfe på SM. Går så raskt og fint atte! Men det er vel forbeholdt oss som er litt lenger ut i graviditeten og sliter med døgnrytme...

Skrevet
Men det er vel forbeholdt oss som er litt lenger ut i graviditeten og sliter med døgnrytme...

:ler::tunge1:

Gjest *nurket*
Skrevet

NM, SM og SG sliter innimellom med stor pågang på sidene, og har for dårlig kapasitet på serveren. Så da blir det tregt, og man kommer ikke inn innimellom dessverre :(

Irriterende, men er man avhengig så er man avhengig - jeg gir meg ikke :ler:

Skrevet
NM' date=' SM og SG sliter innimellom med stor pågang på sidene, og har for dårlig kapasitet på serveren. [/quote']

Det er bare SG og SM som deler server ...

Gjest *nurket*
Skrevet
Det er bare SG og SM som deler server ...

Vet :-) Kunne misforstås utfra det jeg skrev.

Alle 3 nettstedene er utrolig trege innimellom :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...