Gå til innhold

Kvinneguiden mistet sin sjarm, lavmåls?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har koset meg mye her og fått mange gode råd siden 2001. Nå synes jeg det er mye krangling og lite interessante tråder, de samme problemene går igjen.

Noen skylder på ab, men jeg er enig med Brutal mann, at kg burde hatt en funksjon der mobberne blir advart og slettet, men man kan jo bruke en annen ip-adr.

Jeg poster ofte som ab, men jeg mobber som regel under nickname. Jeg er også blitt hetset. Men er herdet.

Er det andre som har merket forskjell? Jeg har et inntrykk av at mange har forlatt kg.

Anonymous poster hash: 0de00...0e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har vært aktiv på internettfora i ca 15 år, og har lest på KG i 3 år.

For å si det som en lege, det er helt normalt det du opplever - etter noen år går brukere ofte lei og forsvinner. Og nye kommer til. Akkurat som i arbeidslivet. Men ikke alle takler forandringene, så gamle brukere begynner i blant å klage om hvor mye bedre det var i "gamle dager". Akkurat som i arbeidslivet. Man må rett og slett tilpasse seg nye brukere og være mer dynamisk. Hvis man har lest alle problemene før og er drittlei alt og alle burde man logge av og finne en annen hobby.

Det jeg sier er at problemet kanskje ligger hos deg. Rullering av brukere er helt normalt.

For ordens skyld kan jeg nevne at jeg misliker AB-funksjonen og aldri bruker denne, men noen kameler får man svelge i blant.

Endret av Aule
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke sikker på om det er mange som har forlatt KG, men flere av oss har byttet nick av ulike grunner.

Anonymous poster hash: cf2ef...11d
Skrevet

I hi sier du både at det er for mye krangling men samtidig at du mobber under nicket ditt? Er ikke du da en del av det du mener er problemet?

Anonymous poster hash: f7684...224

• Liker 5
Skrevet

I hi sier du både at det er for mye krangling men samtidig at du mobber under nicket ditt? Er ikke du da en del av det du mener er problemet?

Jo, man er som regel det men; Når en som mobber velge å skjule seg bak AB-knappen og ikke bak et nick tror jeg grensa går for veldig mange. Når man prater med nick vet man sånn ca hvem man prater med, med AB kan de fleste slenge seg på og plutselig virker alle så jævlig tøffe.

Ja, jeg vet det går an å skille mellom de forskjellige AB'ene.

• Liker 2
Skrevet

Jo, man er som regel det men; Når en som mobber velge å skjule seg bak AB-knappen og ikke bak et nick tror jeg grensa går for veldig mange. Når man prater med nick vet man sånn ca hvem man prater med, med AB kan de fleste slenge seg på og plutselig virker alle så jævlig tøffe.

Ja, forstår det, men likevel da? H*n bidrar jo til evt mer krangling med AB og andre. Men har også sett det du sier at det er mer takhøyde for innlegg av brukere med nicket på.

men dere som kom før AB funksjoner, er alt verre pga den? Tenker da om det er mer krangling ? Syns det er veldig mye frekke stygge kommentarer fra brukere som viser nicket så skjønner ikke hvorfor det er sånn at flere krangler som ab

Skrevet

I hi sier du både at det er for mye krangling men samtidig at du mobber under nicket ditt? Er ikke du da en del av det du mener er problemet? Anonymous poster hash: f7684...224

Du påstod jo hardnakket for en tid siden at du ikke var en mobber, og nå forteller du det åpent?

Nå blir jeg veldig forvirret....

Anonymous poster hash: c3cb0...5ae

Skrevet

Du påstod jo hardnakket for en tid siden at du ikke var en mobber, og nå forteller du det åpent?

Nå blir jeg veldig forvirret....

Og fortell meg gjerne hvor jeg har skrevet at jeg er en mobber i det innlegget.

Skrevet

Og fortell meg gjerne hvor jeg har skrevet at jeg er en mobber i det innlegget.

Du svarer som om du er ts. Dette kan du oppklare nå. Hvis jeg har tatt feil, så har jeg tatt feil.

Skrevet

#1 Jeg har koset meg mye her og fått mange gode råd siden 2001. Nå synes jeg det er mye krangling og lite interessante tråder, de samme problemene går igjen.

Noen skylder på ab, men jeg er enig med Brutal mann, at kg burde hatt en funksjon der mobberne blir advart og slettet, men man kan jo bruke en annen ip-adr.

#2 Jeg poster ofte som ab, men jeg mobber som regel under nickname. Jeg er også blitt hetset. Men er herdet.

Er det andre som har merket forskjell? Jeg har et inntrykk av at mange har forlatt kg.

Anonymous poster hash: 0de00...0e9

Du svarer som om du er ts. Dette kan du oppklare nå. Hvis jeg har tatt feil, så har jeg tatt feil.

#1 Jeg har ikke vært her siden 2001.

#2 Jeg poster i 99% av tilfellene under nick og bruker svært sjeldent AB-funksjonen.

Det jeg postet var et svar, tilleggsinformasjon og min mening til TS.

Skrevet

#1 Jeg har ikke vært her siden 2001.

#2 Jeg poster i 99% av tilfellene under nick og bruker svært sjeldent AB-funksjonen.

Det jeg postet var et svar, tilleggsinformasjon og min mening til TS.

Den er grei!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja, forstår det, men likevel da? H*n bidrar jo til evt mer krangling med AB og andre. Men har også sett det du sier at det er mer takhøyde for innlegg av brukere med nicket på.

men dere som kom før AB funksjoner, er alt verre pga den? Tenker da om det er mer krangling ? Syns det er veldig mye frekke stygge kommentarer fra brukere som viser nicket så skjønner ikke hvorfor det er sånn at flere krangler som ab

Hetsen, trakasseringen og den grove mobbingen er uten tvil verst fra AB. Jeg kommer bare på i farten en eneste bruker som tangerer AB i personforfølgelse og hetsing. Det sier litt om hva slags rævhøl som skjuler seg bak AB.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...