AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg er en kar som aldri har hatt hell på kjærlighetsfronten. Jeg får sjeldent følelser, men det kan ha en sammenheng med at jeg stort sett bare går etter jenter jeg ikke er oppriktig intressert i fordi jeg føler det er tryggere. Jeg tenker jo at jeg kan utvikle følelser fordi jenta er jo snill og grei på alle måter, men det skjer aldri... Hvis vi ser bort ifra ungdomskoletiden har jeg fått følelser for kun 2 jenter og jeg er snart 24 år idag. Hun ene startet som en flørt, men det endte aldri i et forhold. Jeg ble låst fast i et slags fuckfriend/bestevennskap med 2 år med masse sjalusi, krangling og you name it. Ble sikkert utnytta til tusen, men klarte ikke å innse det selv. Jeg var så utrolig glad i henne og har aldri følt meg så tiltrukket av noen før, så jeg klarte rett og slett ikke komme meg ut av det før vi hadde såret hverandre så mye at det rett og slett ikke funket. Hun andre var jeg venn med i mange år før det skjedde noe, jeg var i utgangspunktet bare venn med hun, men når vi kom litt for tett innpå hverandre utviklet det seg følelser mellom oss. Tydeligvis var det litt sterkere fra min side, da hun trakk seg unna når ting begynte å bli seriøst. Jeg føler jeg aldri kommer til å føle gjensidig forelskelse, selv om jeg følte det med hun siste (varte bare i et par uker). Må jeg ta til takke med noen jeg har det greit med? Jeg skjønner ikke hva som er galt med meg, er jeg for stygg eller er personligheten min så utiltrekkende. Bare følte for å få dette ut... Anonymous poster hash: d6dbd...edc
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Stress ned. Du er bare 23 / snart 24. Virkelig, et par av karene jeg kjenner som har mest drag på damene mistet jomfrudommen da de var 23. Du har hatt følelser for to jenter og du er ung - det er virkelig ikke noe problem. Tiltrekning er vanlig, vennskapelig kjemi er vanlig, begge deler kombinert, der det attpåtil er gjensidig er mindre vanlig. Det er jo dette både menn og kvinner er på jakt etter og dersom det var lett å finne hadde jo de fleste funnet sin livspartner på din alder, men det gjør de ikke. Husk også at dersom det var lett å finne "den rette" hadde vi ikke satt pris på vedkommende. Be ut jenter du er tiltrukket av, men ikke ha noe hastverk for å finne noe langvarig. Anonymous poster hash: 70b2b...8b9 3
Nettinettet Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg tenker at det kan være greit for deg å snakke med noen utenfra som ikke kjenner deg, som kan fortelle deg hva slags inntrykk du gir av deg selv, og som kan hjelpe deg justere ting ved deg selv, for at du skal få de damene du virkelig ønsker deg. Og nei, jeg snakker ikke om at du skal lære deg triks osv, men du skal bare få en oversikt over hvem du fremstille deg selv som utad. For du skal absolutt ikke ta til takk med, og jeg er enig med AB over her om at du skal be ut jenter du er tiltrekket av, men ikke før du vet hvem du er og hvordan du blir oppfattet.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Livspartner er jo en ting, men jeg har ikke vært i et eneste forhold engang. Skal jeg høre med noen tilfeldige jeg ikke kjenner? Føler det kanskje er litt kleint. Jeg vet jeg må finne jenter jeg føler meg tiltrukket av, men hvor? Har opprettet profil på sukker.no men har ikke fått et eneste brev, tinder har jeg fått mange matches men ikke snakker til meg omtrent, dessuten liker jeg egentlig å treffe folk i virkeligheten først, men er jo sjeldent at det dukker opp nye jenter i omgangskretsen i det hele tatt. Og jeg jobber i et mannsdominert yrke.. Anonymous poster hash: d6dbd...edc
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg er en kar som aldri har hatt hell på kjærlighetsfronten. Jeg får sjeldent følelser, men det kan ha en sammenheng med at jeg stort sett bare går etter jenter jeg ikke er oppriktig intressert i fordi jeg føler det er tryggere. Jeg tenker jo at jeg kan utvikle følelser fordi jenta er jo snill og grei på alle måter, men det skjer aldri... Hvis vi ser bort ifra ungdomskoletiden har jeg fått følelser for kun 2 jenter og jeg er snart 24 år idag. Hun ene startet som en flørt, men det endte aldri i et forhold. Jeg ble låst fast i et slags fuckfriend/bestevennskap med 2 år med masse sjalusi, krangling og you name it. Ble sikkert utnytta til tusen, men klarte ikke å innse det selv. Jeg var så utrolig glad i henne og har aldri følt meg så tiltrukket av noen før, så jeg klarte rett og slett ikke komme meg ut av det før vi hadde såret hverandre så mye at det rett og slett ikke funket. Hun andre var jeg venn med i mange år før det skjedde noe, jeg var i utgangspunktet bare venn med hun, men når vi kom litt for tett innpå hverandre utviklet det seg følelser mellom oss. Tydeligvis var det litt sterkere fra min side, da hun trakk seg unna når ting begynte å bli seriøst. Jeg føler jeg aldri kommer til å føle gjensidig forelskelse, selv om jeg følte det med hun siste (varte bare i et par uker). Må jeg ta til takke med noen jeg har det greit med? Jeg skjønner ikke hva som er galt med meg, er jeg for stygg eller er personligheten min så utiltrekkende. Bare følte for å få dette ut... Anonymous poster hash: d6dbd...edc Forelskelse er noe Disney har funnet opp. Det eneste som gjelder er å spre genene. Anonymous poster hash: f27fd...e4a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 Kjenner meg igjen i det du skriver ts. Jeg får også sjeldent følelser fordi det går lenge mellom hver gang jeg treffer den type jente jeg liker. Som oftest har de allerede kjæreste også noe som er veldig irriterende. Snakker med en jente som er min type nå som desverre har kjæreste. Jeg er egentlig veldig glad for relasjonen vi har fordi vi kommer så godt overens. Det kjekt å snakke med en som kommuniserer på samme måte, har samme humor og som har samme behov når det kommer til kommunikasjon. Jeg har gått ut med damer som ikke er lik meg på disse punktene og jeg kjeder meg med dem. Jeg gleder meg ikke til å se dem og det ikke skikkelig spenning i luften fra min side. Den eneste damen jeg har hatt sterke følelser for ønsket ikke å satse på meg. Har heller ikke hatt hell og det er kjipt. Jeg tror ikke løsningen er å ta til takke med noen man ikke er helt glad med. Må vel egentlig bare være tolmodig og tro på at man møter den type dame man liker før eller sebere, og at hun er singel Anonymous poster hash: c32dc...983
Nettinettet Skrevet 1. oktober 2014 #7 Skrevet 1. oktober 2014 Livspartner er jo en ting, men jeg har ikke vært i et eneste forhold engang. Skal jeg høre med noen tilfeldige jeg ikke kjenner? Føler det kanskje er litt kleint. Jeg vet jeg må finne jenter jeg føler meg tiltrukket av, men hvor? Har opprettet profil på sukker.no men har ikke fått et eneste brev, tinder har jeg fått mange matches men ikke snakker til meg omtrent, dessuten liker jeg egentlig å treffe folk i virkeligheten først, men er jo sjeldent at det dukker opp nye jenter i omgangskretsen i det hele tatt. Og jeg jobber i et mannsdominert yrke.. Anonymous poster hash: d6dbd...edc Det er ikke kleint hvis de jobber med å hjelpe single som trenger å bli sett litt utenfra. At du ikke har hatt et forhold er ikke negativt, og det betyr ikke at du ikke er et godt catch. Det at du ikke får svar på sukker eller på tinder forteller meg at du kunne ha godt av litt hjelp til å få fart i sakene. Om noen år vil det å få en datinganalyse når man dater, være like normalt som å ta en kroppsanalyse er i dag hvis man vil nå målene sine innenfor trening. Men i dag er det litt kleint fordi vi vil fikse alt selv og heller bruke masse tid på å ikke få de resultatene vi egentlig ønsker oss.. Lykke til uansett!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #8 Skrevet 1. oktober 2014 Livspartner er jo en ting, men jeg har ikke vært i et eneste forhold engang. Skal jeg høre med noen tilfeldige jeg ikke kjenner? Føler det kanskje er litt kleint. Jeg vet jeg må finne jenter jeg føler meg tiltrukket av, men hvor? Har opprettet profil på sukker.no men har ikke fått et eneste brev, tinder har jeg fått mange matches men ikke snakker til meg omtrent, dessuten liker jeg egentlig å treffe folk i virkeligheten først, men er jo sjeldent at det dukker opp nye jenter i omgangskretsen i det hele tatt. Og jeg jobber i et mannsdominert yrke.. Anonymous poster hash: d6dbd...edc Hvor ofte er du på byen? Hvor ofte treffer du jenter kameratene dine kjenner? Hvor ofte er du på jobbfunksjoner der finnes noen kvinner? Hvor ofte er du på ferie og treffer folk der? Hvor ofte er du på middag/drinker/fest hos en bekjent? Veldig ofte er det der problemet ligger. Anonymous poster hash: 70b2b...8b9
Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2014 #9 Skrevet 1. oktober 2014 Hva når man er 32 og har det helt likt? Og at det lengste forholdet en har hatt varte i to år? Sorry ts mener ikke å stjele tråden. Henger meg bare på siden jeg føler jeg har det relativt likt.
Nettinettet Skrevet 1. oktober 2014 #10 Skrevet 1. oktober 2014 Hva når man er 32 og har det helt likt? Og at det lengste forholdet en har hatt varte i to år? Sorry ts mener ikke å stjele tråden. Henger meg bare på siden jeg føler jeg har det relativt likt. Vel da er det kanskje på tide å gjøre noe med det eller??
Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2014 #11 Skrevet 1. oktober 2014 Vel da er det kanskje på tide å gjøre noe med det eller?? Ehh? Jeg deiter og deiter, men... hva annet skal man gjøre?
Nettinettet Skrevet 1. oktober 2014 #12 Skrevet 1. oktober 2014 Ehh? Jeg deiter og deiter, men... hva annet skal man gjøre? Det nytter ikke å date og date, hvis du ikke har funnet ut hva det er som gjør at du ikke får det resultatet du er ute etter! Har du spurt noen av de du har hatt interesse av, hva som gjorde at de ikke hadde interesse av deg?
Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2014 #13 Skrevet 1. oktober 2014 Det nytter ikke å date og date, hvis du ikke har funnet ut hva det er som gjør at du ikke får det resultatet du er ute etter! Har du spurt noen av de du har hatt interesse av, hva som gjorde at de ikke hadde interesse av deg? Altså det går begge veier. De jeg er interessert i mister interessen. De som er interesserte i meg er det alltid noe med som gjør at jeg mister interessen. Nei jeg får ikke svar fordi de typene som har dumpet meg er av den konfliktsky typen som bare slutter å svare eller så juger de og sier at neida. Ingenting er galt. De er bare så opptatt..
Nettinettet Skrevet 1. oktober 2014 #15 Skrevet 1. oktober 2014 Altså det går begge veier. De jeg er interessert i mister interessen. De som er interesserte i meg er det alltid noe med som gjør at jeg mister interessen. Nei jeg får ikke svar fordi de typene som har dumpet meg er av den konfliktsky typen som bare slutter å svare eller så juger de og sier at neida. Ingenting er galt. De er bare så opptatt.. Men når de mister interessen, har du ikke tenkt på at det kanskje er noe du gjør, som gjør at de mister interessen? Vet dette er personlig og du trenger ikke svare, jeg vet bare at jeg selv måtte være rimelig ærlig med meg selv, før jeg innså hva jeg gjorde feil når jeg datet tidligere. Jeg likte å skylde på alle andre, men den som var hovedårsaken til at det ikke funka var meg. For det første så valgte jeg feil typer, og for det andre så var jeg en ting ved meg selv jeg måtte ordne opp i.
Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2014 #16 Skrevet 1. oktober 2014 Men når de mister interessen, har du ikke tenkt på at det kanskje er noe du gjør, som gjør at de mister interessen? Vet dette er personlig og du trenger ikke svare, jeg vet bare at jeg selv måtte være rimelig ærlig med meg selv, før jeg innså hva jeg gjorde feil når jeg datet tidligere. Jeg likte å skylde på alle andre, men den som var hovedårsaken til at det ikke funka var meg. For det første så valgte jeg feil typer, og for det andre så var jeg en ting ved meg selv jeg måtte ordne opp i. Jo selvsagt men når jeg ikke får vite hva så er jeg jo like langt. Nå sist skjønner jeg ikke. Var ikke annet enn snill og forståelsesfull. Janskje det var problemet? At jeg ikke utfordra han nok? Hva vet jeg..
Nettinettet Skrevet 1. oktober 2014 #17 Skrevet 1. oktober 2014 Jo selvsagt men når jeg ikke får vite hva så er jeg jo like langt. Nå sist skjønner jeg ikke. Var ikke annet enn snill og forståelsesfull. Janskje det var problemet? At jeg ikke utfordra han nok? Hva vet jeg.. Og nettopp derfor mener jeg det er viktig at man har noen utenforstående som kan analysere datingen litt. Ikke noen som vil fortelle deg det du vil høre, men som kan se ting fra begge sider og kanskje komme med nyttige opplysninger. Føler du at du er deg selv 100% eller blir du liksom en annen person noen ganger, fordi du føler at det er den type jente gutten er ute etter? Og er du tilfreds med den du er og livet du lever, eller venter du på en måte på at livet skal begynne når du treffer den rette? Som sagt, du trenger ikke svare og du kan fint ta det på PM hvis du vil, eller bare la det være. Min erfaring er at det ofte bare er små ting som vi gjør, som vi ikke er klar over. Og når de tingene kommer frem til overflaten og fikset opp i, så ordner det seg. Ofte gir vi ett intrykk av oss selv som ikke stemmer, fordi vi ikke er klar over at vi gjør det. Det kan handle om hvordan man er mot venner, hva man har likt på facebook, hvordan tonefall man har når man snakker, hvor mye eller lite man tar kontakt, hva man sier når man tar kontakt osv osv osv.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #18 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg dater ikke noe særlig da. Har aldri tatt med en jente på noe annet en kino, filmkveld ol. og vi har alltid kjent hverandre eller møtt hverandre fra før. Jeg kan bli litt needy når jeg liker jenta. Men jeg konkluderer alltid med at jeg ikke er nok fysisk tiltrekkende. Har spurt hun siste om hva grunnen var, men det nytter ikke få noe ærlig svar. Fremstiller det som at jeg er perfekt, men at hun ikke føler seg klar osvAnonymous poster hash: d6dbd...edc
Gjest BettyBoop Skrevet 2. oktober 2014 #19 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg dater ikke noe særlig da. Har aldri tatt med en jente på noe annet en kino, filmkveld ol. og vi har alltid kjent hverandre eller møtt hverandre fra før. Jeg kan bli litt needy når jeg liker jenta. Men jeg konkluderer alltid med at jeg ikke er nok fysisk tiltrekkende. Har spurt hun siste om hva grunnen var, men det nytter ikke få noe ærlig svar. Fremstiller det som at jeg er perfekt, men at hun ikke føler seg klar osvAnonymous poster hash: d6dbd...edc Der har du det. Du er for needy..
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #20 Skrevet 2. oktober 2014 Er det virkelig så enkelt? Er ikke så lett når man får følelser, er selvfølgelig ikke dette før jeg virkelig begynner å like jenta. Jeg er også dårlig på å gi komplimenter, og til å eskalere med fysisk berøring. Men er veldig omsorgsfull og viser at jeg bryr meg.Anonymous poster hash: d6dbd...edc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå