AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Kan dette endres? Anonymous poster hash: d2157...d1e
Rosa Sitron Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Tror ikke det går, men jeg vet at om man er født på SiA, nå Ahus varierer det om det står Oslo eller Lørenskog i passet
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Mener du at du ikke er født der det står i passet? Anonymous poster hash: ead5c...9d8
Sola de Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg fikk endret det på mitt nye pass, da det sto feil på det gamle. Altså hadde navnet på kirka jeg ble døpt i som fødested og ikke navnet på stedet.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Hvis det står feil kan du endre det, men du kan ikke endre det bare fordi du selv ønsker at du feks var født i Bergen, også er du egentlig født i Oslo Noen ganger endrer jo byer og land seg, så da kan det bli endringer i passet. Anonymous poster hash: e19bf...120
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Noen mener jo man kan bli født på ny... Tror ikke du kan få endret dette dersom du er født i Norge. Hvordan dette ordnes med f.eks. flyktininger som får Norsk pass vet jeg ikke. Anonymous poster hash: edc5b...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå