Gå til innhold

Kort brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan se ut som det ikke er så lenge til jeg også skal gifte meg :P

Har vært forlovet i snart to år, og nå er dato (nesten) satt. Det blir i august 2006!

Jeg vet det er leeeenge til, men jeg har så smått begynt å se meg om etter kjole. Vi har mye familie i utlandet, så vi har bestemt oss for å holde selve vielsen på en vakker strand et sted, og så heller arrangere bryllupsfest for venner og den familien som har anledning til å komme, her hjemme.

Et vennepar av oss gjorde det på denne måten, og det ble svært vellykket!

Planene er fortsatt veldig uklare, men jeg vet at jeg ønsker meg en kort brudekjole. Sandstrand og lang kjole hører ikke sammen...

Er det noen som vet hvor jeg kan finne noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo dødslekkert med kort kjole! :-)

Må si jeg kunne tenkt meg det selv, siden jeg elsker 50- og 60-tallstilen i brudekjoler. Tror det er veldig i tiden nå også, men jeg vet ikke om utvalget av korte kjoler er så stort i brudekjolesalonger?

Evt kan du lete på nettet og bestille fra utlandet - f.eks fra bridesave.com. Lykke til med kjolejakt!

Skrevet

Jeg likte fasongen på kjole nr. 3, men ikke "beltet" i livet. Men det blir nok noe liknende kjole nr. 3.

Takk for linker:)

Skrevet
Jeg likte fasongen på kjole nr. 3, men ikke "beltet" i livet.

Enig med deg. Jeg likte heller ikke beltet.

Skrevet

Syntes beltet var "prikken over i'en" jeg. Uten beltet hadde den blitt litt for kjedelig.

Skrevet

Noen ganger er det sånn at men ser en fin kjole (ellerhva det nå måtte være) men så er der en ting som man ikke liker eller det ikke er ens stil...

MEN så er det noe med den tingen som gjør TINGEN (hvis du skjønner hva jeg mener:ler:)

Da må man rett og slett ta et skritt eller tre tilbake...bøye hodet litt på skakke og se ting en gang til.

Da skjønner man at tingen der det som gjør TINGEN.

Skjønnte du den? :oops:

(likte kjolen med beltet...eller ettellerannet i den duren)

Skrevet
Har vært forlovet i snart to år, og nå er dato (nesten) satt. Det blir i august 2006!

Jeg vet det er leeeenge til, men jeg har så smått begynt å se meg om etter kjole.

Vi har ikke satt dato enda, men jeg har begynt å se etter kjole for lenge siden. ;) Det er jo så gøy!

Planene er fortsatt veldig uklare, men jeg vet at jeg ønsker meg en kort brudekjole. Sandstrand og lang kjole hører ikke sammen...

Jeg kan ikke se noe problem med strand og lang kjole sammen, men så er jeg også en person som takler lange skjørter bra (går med det ofte, bruker sjelden bukser).

Uansett, kort kan være tøft, det, og man kan jo eventuelt få sydd det til seg?

Gjest Embla s
Skrevet
Noen ganger er det sånn at men ser en fin kjole (ellerhva det nå måtte være) men så er der en ting som man ikke liker eller det ikke er ens stil...

MEN så er det noe med den tingen som gjør TINGEN (hvis du skjønner hva jeg mener:ler:)

Da må man rett og slett ta et skritt eller tre tilbake...bøye hodet litt på skakke og se ting en gang til.

Da skjønner man at tingen der det som gjør TINGEN.

Skjønnte du den? :oops:

(likte kjolen med beltet...eller ettellerannet i den duren)

Aboslutt enig, TING er ikke det samme uten TINGEN :wink:

Jeg synes kjolen på denb første linken var absolutt nydelig. Den kunne jeg godt giftet meg i :)

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg noe slikt som denne , bare kuttet ved knærne...

Prinsessekjole med trangt liv og et skjørt som bruser ut er drømmen :-) Gjerne stroppeløs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...