Gå til innhold

Å pisse på en uteligger

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://buzzit.no/mens-han-urinerer-pa-uteliggeren-blir-han-tatt-pa-fersk-gjering1

Denne er delt bl.a. på facebook. I kommentarfeltene på denne er det ikke måte på hva folk vil gjøre med han som pisser på uteliggeren.

Så til spørsmålet:

Hvorfor gjenspeiler ikke det seg på filmen? Er det slik at det er lettest å sitte bak en skjerm å fantasere om hva man ville gjort?

Anonymous poster hash: c0aef...51d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der hadde jeg reagert på, det er jo faen ikke greit :(

• Liker 2
Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Alt er lettere når du sitter bak en skjerm.

• Liker 1
Skrevet

Så klart. Nå for tiden filmer folk frekke episoder for så å legge dem ut på sosiale medier og kjefte om hvor stygt gjort det var

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noe. Ikke fordi jeg synes det er greit å pisse på uteliggere, men fordi jeg ikke ville risikert å få en knyttneve i ansiktet.

Anonymous poster hash: 3c1cd...2e9
  • Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg tror jeg hadde stoppet opp, sett på med åpen munn og blitt litt satt ut, også sagt noe som "HALLO???" for å få oppmerksomheten hans, og bedt han om å slutte. På goood avstand. Men tror ikke jeg hadde hatt guts til å klikke i vill vinkel, er ikke helt meg. I tillegg når det er mørkt ute og folk kan ha fått en del drikke innabords, kan fort bli skummelt. Hadde heller ikke gjort noe om jeg var helt alene, men om jeg var med en venninne hadde det fort blitt enklere å si noe, spesielt om man kan bli backet opp av andre eller få hjelp om de hadde vist seg å være voldelige/beruset osv.

Ganske lett å si at man hadde flydd på de med knyttnever og kastet seg over de, tror ganske få hadde gjort det i virkeligheten med tanke på at man ikke vil risikere å skade seg selv.

Skrevet

Det er mye man skulle ha gjort mens man sitter trygt og godt bak sin egen PC skjerm, men jeg hadde ikke bare gått stille forbi.

Skrevet

Det er mye man skulle ha gjort mens man sitter trygt og godt bak sin egen PC skjerm, men jeg hadde ikke bare gått stille forbi.

tror jeg hadde tatt et galant slag mitt på halsen hans og latt tilfeldigheten bestemme hvordan halsen hans fungerte etterpå

Skrevet

tror jeg hadde tatt et galant slag mitt på halsen hans og latt tilfeldigheten bestemme hvordan halsen hans fungerte etterpå

Og et saftig spark i ballene.

Skrevet

Hadde grepet inn, men ærlig talt synes jeg det ikke er noen big deal at noen pisser på et annet menneske.

Anonymous poster hash: 3b8bf...551
Skrevet

Og et saftig spark i ballene.

det blir unødvendig, spesielt om man også skal slå noen

Skrevet (endret)

Hadde grepet inn, men ærlig talt synes jeg det ikke er noen big deal at noen pisser på et annet menneske.

Ikke? Det er noe av det mest krenkende du kan gjøre mot en annen person i følge meg... Og nå snakker jeg ikke om folk som pisser på hverandre under sex eller av andre sære grunner, men på en helt ukjent person som ikke har gjort deg noe. Jeg hadde ihvertfall ikke kommet over det så fort om noen kom og tisset på meg mens jeg f.eks. sitter og venter på bussen... Du skal ha jævlig lite respekt for noen om du bestemmer deg for å pisse på deres kropp og eiendom.

Endret av sweg
  • Liker 6
Skrevet (endret)

synes jeg det ikke er noen big deal at noen pisser på et annet menneske.

du fikk meg til å miste en god del respekt for deg

kakksakkaaaaaa maddafakka

Endret av Haru
Skrevet

det blir unødvendig, spesielt om man også skal slå noen

Skarreværra så skarreværra.

Skrevet

Så det hadde vært helt greit om du satt på en benk og noen stilte seg over deg og pisset på deg? Ingen big deal det?

• Liker 1
Skrevet

Så det hadde vært helt greit om du satt på en benk og noen stilte seg over deg og pisset på deg? Ingen big deal det?

Eeh. Du har hørt om golden showers ikke sant? Kan jo faktisk være folk som blir seksuelt opphisset av sånt.

Anonymous poster hash: 71513...564

Skrevet

Eeh. Du har hørt om golden showers ikke sant? Kan jo faktisk være folk som blir seksuelt opphisset av sånt.

EEEEHH! Det er ikke fetisher vi diskuterer her. Hold deg til tema. Skjønner du overhodet hva en fetish innbærer? Man står ikke offentlig å pisser på fremmede fordi man har en fetish...du skjønner det?

• Liker 4
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg håper og tror at jeg hadde reagert! Det er jo absolutt ikke holdbart. Skulle anmeldt idioten.

Skrevet

Jeg håper og tror at jeg hadde reagert! Det er jo absolutt ikke holdbart. Skulle anmeldt idioten.

Du må gjerne anmelde, men det er et sosialt eksperiment. Alle er med på det og mannen blir ikke tisset på, han blir vannet.

• Liker 1
Skrevet

Så du skal bare anta at folk liker å bli pisset på og bli seksuelt tent av det? Tviler på at folk som har denne fetishen liker det bedre enn alle andre om en random hadde pisset på dem... Idiotisk argument

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...