AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Er klar over at det er mest praktisk å velge en nær hjemstedet men hvis man av ulike grunner ønsker å være litt anonym,ha muligheten å kunne feks dra til nabobyen. Ønsker betraktninger fra folk som evt har gjort dette. Hvordan fungerer det for deg? Hva taler for og imot? Anonymous poster hash: 59b35...276
Frisørdama Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Du kan velge en langt bort, men er veldig kjipt å ha lang reisevei når du er syk eller noe haster.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Beholdt lege i større by da jeg flyttet til et lite sted, mest fordi jeg ikke gadd å bytte når jeg skulle flytte tilbake etter ikke altfor lang tid. Det var helt greit de aller fleste ganger og jeg bare skulle ha en eller annen planlagt time, men når jeg først var syk og skulle ha time på dagen var det helt jævlig. Anonymous poster hash: 87ded...454
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Du kan bo i Kristiansand og ha fastlege i Kirkenes, om du vil. Det upraktiske er lang reisevei, særlig dersom du er syk. Husk og på at du ikke får dekket reiseutgifter hos Pasientreiser dersom du velger en lege laangt hjemmefra når det finnes leger i nærheten du kunne valgt.Anonymous poster hash: 0a323...76f
Jacinta Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Ja, men av erfaring er det veldig upraktisk. Selv må jeg benytte meg av kollektiv transport, og da jeg flyttet uten å bytte lege ble det plutselig 3 timer i reisevei tur/retur. Veldig upraktisk når man er syk iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå