AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kan noen forklare, hvis man har nyresmerter hvor nøyaktig er det i ryggen?Anonymous poster hash: fa5d0...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kan noen forklare, hvis man har nyresmerter hvor nøyaktig er det i ryggen?Anonymous poster hash: fa5d0...5af Under ribbeina Anonymous poster hash: c6ba5...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 1. oktober 2014 #3 Del Skrevet 1. oktober 2014 https://www.google.no/search?q=nyrene&rls=com.microsoft:nb:%7Breferrer:source?%7D&rlz=1I7FTSF_noNO417NO417&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=cxYsVPrSHandywO734LQCw&ved=0CCQQsAQ&biw=960&bih=538#imgdii=_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Del Skrevet 1. oktober 2014 Under ribbeinaAnonymous poster hash: c6ba5...5c3 Jeg kan trykke på det vonde i ryggen, kune enn d om d hadde vært nyresmerter?Anonymous poster hash: 40858...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nyresmerter sitter ofte i flanken (på sidene av ryggen), men det stråler ofte ut i store deler av ryggen, mot magen og nedover til lysken. Om man banker på nyrene eller klemmer over dem så blir det verre. Anonymous poster hash: 94a3e...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #6 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nyresmerter sitter ofte i flanken (på sidene av ryggen), men det stråler ofte ut i store deler av ryggen, mot magen og nedover til lysken. Om man banker på nyrene eller klemmer over dem så blir det verre.Anonymous poster hash: 94a3e...d07 Flanken ligger det i sia? Hvis en har vondt i nyrene, vil deg da ikke gjøre vondt uansett om man hviler eller ei?Anonymous poster hash: 40858...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria.91 Skrevet 1. oktober 2014 #7 Del Skrevet 1. oktober 2014 Vet nøyaktig hvor de er, mine gir resten av kroppen bank akkurat nå og gjør så sykt vondt at jeg helst kunne tenke meg å bruke neglene til å skrape meg igjennom huden for å trekke de ut og spyle de ned i do, men det er litt vrient å forklare plasseringen... Hva med å google? Jeg gjorde bildesøk på "kidney where in body", nr 2 viser det ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #8 Del Skrevet 1. oktober 2014 Vet nøyaktig hvor de er, mine gir resten av kroppen bank akkurat nå og gjør så sykt vondt at jeg helst kunne tenke meg å bruke neglene til å skrape meg igjennom huden for å trekke de ut og spyle de ned i do, men det er litt vrient å forklare plasseringen... Hva med å google? Jeg gjorde bildesøk på "kidney where in body", nr 2 viser det ganske greit Off da ;-) mine smerter blir bedre ved hvile, gjør dine? Tørr jeg spørre hvorfor du har vondt i nyrene?Anonymous poster hash: 40858...57e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #9 Del Skrevet 1. oktober 2014 Flanken ligger det i sia? Hvis en har vondt i nyrene, vil deg da ikke gjøre vondt uansett om man hviler eller ei?Anonymous poster hash: 40858...57e Flanken er siden på ryggen ja. Det kommer jo litt ann på hvorfor du har vondt da, men som regel så har man vondt hele tiden ja. Men med mer smerter om man presser eller banker over nyren. Anonymous poster hash: 94a3e...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria.91 Skrevet 3. oktober 2014 #10 Del Skrevet 3. oktober 2014 Off da ;-) mine smerter blir bedre ved hvile, gjør dine? Tørr jeg spørre hvorfor du har vondt i nyrene?Anonymous poster hash: 40858...57e Mindre vondt, men det er vondt hele tiden. Har fått nyrebekkenbetennelse... Kjennes som de skal sprekke Har kommet meg på antibiotika nå da, så det blir gradvis bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå