AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 hei! jeg vet ikke helt hvor jeg skal poste dette innlegget, men bare poster det her. Jeg har litt problemer med den 1 år(??) gamle macen min.. den har blitt fryktelig treg i det siste. og hver gang jeg går inn på safari, crome eller firefox kommer det opp en fane med denne linken http://search.conduit.com/?ctid=CT3328323&searchsource=69&CUI=MC05085600617863062&UM=2&lay=1. dette er noe som nylig har kommet.. før kom alltid google opp som startside. har prøvd å endre dette, men for det ikke til. ellers når jeg trykker på forskjellige ting på en side popper det stadig opp nye faner med sånne typiske "du har vunnet en iphone 6". HJELP!! hva skal jeg gjøre?? Anonymous poster hash: c1e2a...2f6
Electron Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Det du skal gjøre er å last ned gratis utgaven av SUPERantiSpyware. Så scanner du hele pcen din Spyware(adware) er meget irriterende, men gjør ikke store skaden Edit: Du har mac. Prøv denne her Endret 1. oktober 2014 av Electron
tusentakkforhjelp Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Det du skal gjøre er å last ned gratis utgaven av SUPERantiSpyware. Så scanner du hele pcen din Spyware(adware) er meget irriterende, men gjør ikke store skaden Edit: Du har mac. Prøv denne her koster det penger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå