Gå til innhold

Kan man finne billigere garn til dette prosjektet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett så billig tykt garn i Norge, men du kan kjøpe garn på nille til 12 kr nøstet og strikke dobbelt...

Skrevet

Dobbelt garn tror jeg ikke blir tykt nok dessverre

Iceyarn har vel sånt skikkelig tykt garn, men har ikke sökt etter det selv så er ikke helt sikker

Skrevet

Du kan bruke eksimo fra garnstudio og strikke dobbelt, evt teste ut polaris. Styr unna garn fra tyrkia, kvaliteten er dårlig, og det er akryl og/eller polyester i nesten alt garnet.

Anonymous poster hash: 21468...0bd
Skrevet

Du kan bruke eksimo fra garnstudio og strikke dobbelt, evt teste ut polaris. Styr unna garn fra tyrkia, kvaliteten er dårlig, og det er akryl og/eller polyester i nesten alt garnet. Anonymous poster hash: 21468...0bd

Jeg tror ikke dobbel Eskimo blir tykt nok for pinne 25, men det går jo an å bruke litt tynnere pinner. Har vurdert det selv, for har lyst til å strikke pledd.

Skrevet

Vet ikke hvor tykt pinner 25 er i forhold til en jeg så på Norge Rundt på NRK for 1 til 2 år siden. Hun strikket på kosteskaft.Garnet hun brukte var fra Hillesvåg, og hun brukte flere nøster samtidig.

Tror det ligger noe på face ang. Dette, men jeg er ikke på face og får dermed ikke undersøkt.

Om noen finner ut noe mer om dette ønsker jeg oppdatering.

Anonymous poster hash: 34b95...a32

Skrevet

Vet ikke hvor tykt pinner 25 er i forhold til en jeg så på Norge Rundt på NRK for 1 til 2 år siden. Hun strikket på kosteskaft.Garnet hun brukte var fra Hillesvåg, og hun brukte flere nøster samtidig.

Tror det ligger noe på face ang. Dette, men jeg er ikke på face og får dermed ikke undersøkt.

Om noen finner ut noe mer om dette ønsker jeg oppdatering.

Anonymous poster hash: 34b95...a32

Går det an?

Anonymous poster hash: fad43...f92

Skrevet
Man kan sikkert også spikke sine egne strikkepinner om man finner kvister i egnede størrelser :)

Skrevet

Går det an?

Fullt mulig å strikke, hekle, hakke m.m rundt et kosteskaft :)

Skrevet

Fullt mulig å strikke, hekle, hakke m.m rundt et kosteskaft :)

Ok :) Takk for svar!

Men også med 2 kosteskaft samtidig??? At man bruker de som strikkepinner?

Skrevet

Ok :) Takk for svar!

Men også med 2 kosteskaft samtidig??? At man bruker de som strikkepinner?

Har ikke särlig erfaring med strikking siden jeg aldri har klart å läre meg det, har kun sett bilder og slikt hvor de bruker kosteskaft, men jeg har brukt kosteskaft i forbindelse med hekling selv

Skrevet

Skistaver må vel også kunne brukes, med litt tilpasning?

Skrevet

Skistaver må vel også kunne brukes, med litt tilpasning?

Og runde gardinstenger av tre, med spissede ender :)

Annonse
Skrevet

http://www.klikk.no/bolig/boligdrom/article924304.ece

Har så lyst å strikke et slikt et, men garnet koster jo en formue. Vet mange kjøper garn i Tyrkia, men har de lignende garntyper?

Anonymous poster hash: ef19e...3f7

http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=213237

"

Opprinnelig skrevet av siphonaptera viewpost.gif
Yarn-paradise.com. Velg luxury yarns, så slipper du å lete igjennom all akrylen...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

eller velg 100% wool smile.gif

har bestilt der maaange ganger, veldig fornøyd. god kvalitet og billig, også superraskt levering på døra"

Skrevet

http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=213237

"

Opprinnelig skrevet av siphonaptera viewpost.gif
Yarn-paradise.com. Velg luxury yarns, så slipper du å lete igjennom all akrylen...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

eller velg 100% wool smile.gif

har bestilt der maaange ganger, veldig fornøyd. god kvalitet og billig, også superraskt levering på døra"

Viking garn fra http://www.bentesboutique.no/garn/index.html er også nevnt i linken over (billig garn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...