AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Hei! Er det noen her som trener på SIO i Oslo? I skranken på Domus i går jobba det ei som nekta meg å gå på timen, fordi jeg kom 5 min etter man egentlig skal ha hente lapp til saltime. Dvs at jeg var der akkurat da timen begynte, men ho mente at det nå var nye regler som sa at man MÅ være på plass 5 min før tida ellers får du "anmerkning" og får ikke være med på timen. Synes dette var riiimelig firkanta og har aldri opplevd det før. Har flere opplevd dette? Anonymous poster hash: 84c36...516 Innlegget har blitt ryddet for personangrep, ninuska_, mod Endret 2. oktober 2014 av ninuska_
anybody Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Har aldri opplevd det, men der jeg trener har de begynt å bli strengere på det samme. Selv syns jeg det er veldig forstyrrende når folk kommer i det timen starter, fordi de fleste har funnet plass og må begynne å omrokkere rundt i salen for å skvise inn en til. Så bruker man tid på det, og personen må gå frem og tilbake i rommet etter utstyr. Også er det plutselig ikke nok utstyr, så noen må gi fra seg eller dele på vektskiver osv.. Det pleier jo å gå greit om det kun er 1-2 personer som kommer litt sent, men syns det er greit å være strenge på det så ikke folk kommer hengslengte hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Har aldri opplevd det, men der jeg trener har de begynt å bli strengere på det samme. Selv syns jeg det er veldig forstyrrende når folk kommer i det timen starter, fordi de fleste har funnet plass og må begynne å omrokkere rundt i salen for å skvise inn en til. Så bruker man tid på det, og personen må gå frem og tilbake i rommet etter utstyr. Også er det plutselig ikke nok utstyr, så noen må gi fra seg eller dele på vektskiver osv.. Det pleier jo å gå greit om det kun er 1-2 personer som kommer litt sent, men syns det er greit å være strenge på det så ikke folk kommer hengslengte hele tiden. Men da gjelder vel folk som ikke har meldt seg på? For skal jo ikke være slik at det er ikke nok utstyr til maks påmeldt i en time? Har du fått plass har du fått plass. Helt enig med deg hvis du mener folk som skal presse seg inn i siste lita når de engang ikke har meldt seg på først. Og de aller aller fleste kommer tidsnok, også jeg, det har skjedd et fåtall ganger, og at man da ikke skal kunne komme inn på en time fordi bussen er forsinket eller lignende(noe som kan skje), samtidig som man er der i det timen begynner synes jeg det begynner å bli rimelig sært. Greit nok om man kommer 5-10 min eller mer ETTER timen har starta Jeg betaler jo for å trene der også, så synes det er merkelig, Kanskje det bare er meg..1st world problems Anonymous poster hash: 84c36...516
Rosa Sitron Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Fristen for å hente lapp er 5 min før timen, møter du ikke opp da er det fritt frem for oss andre å hente lappene til de som ikke har hentet. Slik er reglene og det er veldig godt forklart på hjemmesidene. Vanligvis pleier de å slette forsentkommingen om du kommer innen disse 5 min, men de er ikke pliktet til det. 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Fristen for å hente lapp er 5 min før timen, møter du ikke opp da er det fritt frem for oss andre å hente lappene til de som ikke har hentet. Slik er reglene og det er veldig godt forklart på hjemmesidene. Vanligvis pleier de å slette forsentkommingen om du kommer innen disse 5 min, men de er ikke pliktet til det. Jadajada Men ikke alltid man rekker å komme 5 min før tida, og da går vel det an å være serviceminded? Noe denne damen ikke var overhodet. Ikke vært noe problem på verken Nydalen eller Centrum Ringte til Centrum og hørte med de om dette og de lo litt av denne dama som var så firkanta Anonymous poster hash: 84c36...516
Belle de Jour Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 Du kan godt mene det er firkanta, men det har vært et problem med timer som er fullbooka en uke i forveien der folk ikke dukker opp til timer som andre lenger ned på lista kunne benyttet seg av. Hvis man ikke skal benytte timen må man melde seg av en time i forveien. Skjønner at det kan komme opp noe i siste liten osv, men de har nok hørt såpass mange forskjellige unnskyldninger at de derfor har gjort det klart å tydelig at den femminuttersregelen er endelig. Mao er man klar over det når man booker. Så får du heller være glad for å ha møtt mer fleksible folk andre ganger (eventuelt vært så heldig at ingen andre har benyttet seg av bookingen din) 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #7 Skrevet 1. oktober 2014 Du kan godt mene det er firkanta, men det har vært et problem med timer som er fullbooka en uke i forveien der folk ikke dukker opp til timer som andre lenger ned på lista kunne benyttet seg av. Hvis man ikke skal benytte timen må man melde seg av en time i forveien. Skjønner at det kan komme opp noe i siste liten osv, men de har nok hørt såpass mange forskjellige unnskyldninger at de derfor har gjort det klart å tydelig at den femminuttersregelen er endelig. Mao er man klar over det når man booker. Så får du heller være glad for å ha møtt mer fleksible folk andre ganger (eventuelt vært så heldig at ingen andre har benyttet seg av bookingen din) Hmm, jada, er enig i det første du skriver ang å melde seg av:) Ikke det jeg snakker om her. Men de på Centrum var iallfall enig med meg :D Selv om dere ikke er det. Trøster meg med det Anonymous poster hash: 84c36...516
Rosa Sitron Skrevet 1. oktober 2014 #8 Skrevet 1. oktober 2014 Hmm, jada, er enig i det første du skriver ang å melde seg av:) Ikke det jeg snakker om her. Men de på Centrum var iallfall enig med meg :D Selv om dere ikke er det. Trøster meg med det Anonymous poster hash: 84c36...516 Men var det plass på timen da? Eller hadde plassen din gått til de som ventet?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #9 Skrevet 1. oktober 2014 Men var det plass på timen da? Eller hadde plassen din gått til de som ventet? Tviler på det ikke var plass, uten at jeg kan svare sikkert på det. Ho i skranken var bare tverr og sur, og nekta meg inngang. Ho sa iallfall ingenting om at det var fullt e.l., og jeg tenkte ikke på å spørre om det, ble satt ut av måten jeg ble møtt på. Men det skal jeg spørre om neste gang, takk for at du minnet meg på det Men dette er jo en fillesak egentlig, lurte bare om dette var vanlig praksis blant de ansatte på SIO. Takk for meg. Heiii Anonymous poster hash: 84c36...516
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #10 Skrevet 2. oktober 2014 TS, har du noensinne jobbet med/på kundeservice? Anonymous poster hash: 86684...563
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #11 Skrevet 2. oktober 2014 TS, har du noensinne jobbet med/på kundeservice? Anonymous poster hash: 86684...563 Haha, skal du komme med en spydighet nå eller? Anonymous poster hash: 84c36...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå