Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg blir så sliten av meg selv. Jeg regner med jeg får høre noen kommentarer på at jeg må bli mer moden, ha mer tro på meg selv osv osv.

JA! Jeg må det. Men jeg går hele tiden rundt å tror at samboeren min/kjæresten min ikke liker meg. Eller ikke liker meg godt nok. At han skal finne noen andre, at han bare har meg til han finner noen andre... OG jeg blir gal. Han blir sikkert galere (!!).

Hvordan skal jeg klare å stole på at jeg er bra nok? :vetikke: Jeg går hele tiden rundt å finner årsaker og grunner til at han skal forlate meg. Slik har jeg ikke vært før, så vet ikke hva som er galt med meg. Men for min del så er han så bra, og jeg er så redd for å miste han. Noe jeg kommer til å gjøre hvis jeg fortsetter slik...

Noen av dere som har råd til hva jeg bør gjøre?

Alle råd mottas med takk :blomst:

Anonymous poster hash: aa063...dce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prat med samboeren din om hva som plager deg. Kanskje det hjelper å høre fra han hvor tåpelige tanker du har.

• Liker 3
Skrevet

Har det litt på samme måte som deg. Tenker at ingen kommer til å ville være sammen med meg når de blir ordentlig kjent med meg osv.

Tror det handler mye som selvfølelse.

Uansett, kjæresten din er sammen med deg av en grunn. Han liker deg. Prøv å fokuser på det istedenfor de dumme tankene som dukker opp innimellom. Prøv å bli mer sikker på deg selv.

Du kan jo også snakke med han om det. Gir han deg nok bekreftelse syns du? :)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: bb61b...d01
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan fortelle deg at en vennine av meg holdt på slik med sin daværende samboer.. Hun trodde han skulle forlate henne, ikke likte henne, hun skjønnte ikke hvorfor han var sammen med henne osv.. De snakket mye om det og han sa til henne at hun ikke måte tenke slik da han ikke følte det på den måten i det hele tatt.

Men hun klarte ikke å slutte, og da ble det slutt mellom de desverre.. Hun jaget han vekk med å holde på slik, og han forlot henne.. Så mye Usikkerhet er veldig Turnoff over en lengre periode..

Tenk at det er hundrevis av damer ute og går, men det er deg han har valgt :)

Anonymous poster hash: 964cc...a9a

• Liker 1
Gjest SånnCirka
Skrevet

Du må jobbe med selvfølelsen din. Innse at du er bra nok, innse at du har verdi, innse at du betyr noe. Når du selv føler deg verdifull, vil du også forstå at du er bra nok. Hvorfor skal du ikke være bra nok? Hva er det som gjør at andre liksom er bedre enn deg? Han har da valgt å bli med deg av en grunn? Hvis han gikk og ventet på at det skulle dukke opp noe bedre enn deg, hvorfor skulle han bli i forholdet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...