Gå til innhold

Singel og stor hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Please damer få høre, hva er greia med dere som er single og har en stor hund/store hunder ? Fortell mg om det er erstatning for en mann eller fordi dere føler dere mer trygge? Hobby kan det selvsagt også vere jag vet det.

Anonymous poster hash: 91bd5...20e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er greia med å henge ut single folk som har et dyr og knytte symbolikk opp mot dyret?

-Singel kvinne med katter: "Kattene er en erstatning for en mann"
-Singel kvinne med store hunder: "Er hundene en erstatning for en stor trygg mann?"

Hva faen....

Anonymous poster hash: 2ed64...d15
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst på stor hund, og benyttet sjansen når jeg ble singel. Det er godt å ha en trygghet i hunden, men vil ikke si det er derfor jeg har den. Er dyrekjær, så jeg ville gjerne hatt hunden både som singel og i et forhold :)

Anonymous poster hash: e0296...ffd
  • Liker 1
Skrevet

Fordi størrelse teller.

Men min hund er stor fordi jeg har forelsket meg i rasen, og den er stor. Dessuten fikk jeg bikkja når jeg hadde type.

• Liker 1
Gjest SånnCirka
Skrevet

Hvorfor er det forskjellig fra å ha en liten hund? Jeg er oppvokst med store hunder, og kan ikke tenke meg å ha en liten hund. Så her blir det stor hund, uansett om jeg har kjæreste eller ikke. En hund vil aldri kunne erstatte en mann, men for meg er det et must at mannen jeg deler livet med også vil ha hund, og da ikke en liten hund.

• Liker 2
Skrevet

Please damer få høre, hva er greia med dere som er single og har en stor hund/store hunder ? Fortell mg om det er erstatning for en mann eller fordi dere føler dere mer trygge? Hobby kan det selvsagt også vere jag vet det.

Anonymous poster hash: 91bd5...20e

Hmm, er det så mange single kvinner med diger bikkje altså? Ser bare de med småtisser jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...