Sunshine Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Noen som har tips? Jeg har nok kombinert fuktfattig hud og ønsker meg en rik nattkrem eller et serum.
^^Belle^^ Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg elsker serumet fra Skinfood. Watery Berry heter det. Bruker det både natt og dag, under vanlig fuktighetskrem.
Cesarina87 Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Hei! Mary kay har et serum sett som er helt fantastik. Det heter Timewise Day & Night Solution. Dag serumet beskytter har med solfaktor 30 og Natt serumet tilfører vitaminer/ reparer om natten.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg bruker EmerginC Hyper Vitalizer Cream, og er veldig fornøyd med den. Anonymous poster hash: a9e8c...459
vimsefrøken Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 De beste nattkremene jeg har brukt til nå og som gir nok fukt til min fuktfattige hud er: - Decleor Aroma White C nattkrem - Emergin C Organics Phytocell nattkrem - Decleor Neroli night balm (dette er da ikke en krem, men en fet balm som gir utrolig godt med fukt nattestid, men orker ikke bruke den hver natt) Serum for fukt som jeg liker er: - Decleor Neroli essence - Emergin C Organics Phytocell serum (gir fukt og er forebyggende mot aldring) - Linda Johansen TLC serum
Sunshine Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2014 Vimsefrøken: jeg har prøvd Emergin C phytocell dagkrem og den gir ikke nok fuktighet, men mulig det hjelper om jeg bruker nattkremen i tillegg?
Snop Skrevet 1. oktober 2014 #7 Skrevet 1. oktober 2014 Elizabeth Arden har en som heter Miracle Moisturizer, som jeg har blitt veldig glad i. Den er SUPERtykk og det føles nesten som å gni leppepomade i hele ansiktet Men huden min blir veldig "plump" og fin av den, veldig frisk neste dag Ellers er Decleor Hydra Floral sin også utrolig god, jeg hadde den fete versjonen når jeg gikk på roaccutan som krisetørker ut huden i månedsvis. Den var så behagelig (og luktet såå godt) at jeg brukte den som både natt- og dagkrem.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er superfan av matis fundamental beautifying cream som nattkrem om vinteren Anonymous poster hash: 76694...289
vimsefrøken Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 Vimsefrøken: jeg har prøvd Emergin C phytocell dagkrem og den gir ikke nok fuktighet, men mulig det hjelper om jeg bruker nattkremen i tillegg? Ok, jeg brukte den sammen med serumet som hører til den, Emergin C Organics Phytocell serum som også gir fukt. Mulig den kombinasjonen er bedre. Men av de jeg nevnte syns jeg Decleor Aroma White C er utrolig god på fukt. Dersom du syns at disse gir for lite fukt burde du prøve Decleor sine nattbalmer, de gir utrolig god fukttilførsel. Eventuelt kanskje Matis Fundamental Beautifying creme, den er også utrolig god på fukt. Eller kombinere dem med ett godt fuktserum. Jeg bruker alltid serum før både dag og nattkrem
Sunshine Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2014 Nå har jeg bestilt serumet til Organic C. Håper det fungerer på huden min!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Passer noen av disse til svært tørr og svært sensitiv hud? Anonymous poster hash: d8217...30c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå