AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Det finnes sikkert ikke et klart svar på dette, men jeg lurer på om noen har erfaringer for hvor lang tid det tar før innbetalinger er registrert på mastercard (utsendt av sparebank 1)? Jeg betalte mastercardet i går og pengene har blitt trekt fra brukskontoen min. Skal ut og reise, og må betale minst halve beløpet med mastercard for å få reiseforsikring. Har noen peiling på hvor lang tid det tar før disponibelt beløp blir oppdatert? Tenker da sånn ca. og ikke nødvendigvis på timen. Hvis det ikke er ordnet innen i morgen formiddag, så bruker jeg nok bare en vanlig konto istedet, men jeg synes det høres litt rart ut at det skal ta opp til to døgn før innbetaling blir registrert? Var forberedt på 12-24 timer, men ikke mer enn det? Anonymous poster hash: a3729...a45
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Tja, vil tippe i løpet av dagen Anonymous poster hash: bc84d...5ce
Gjest constance90 Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Hos meg tar det et døgn Betalingen blir trukket med en gang men saldoen oppdateres ikke før dagen etterpå
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Takk dere! Da har jeg litt is i magen og venter litt med å bestille, hehe Kortet brukes sjeldent så jeg ble plutselig usikker på om det kunne være at det er vanlig med en lang behandlingstid eller begrensninger på hvor ofte kortet kan brukes. Anonymous poster hash: a3729...a45
Lista Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Det tar vanligvis ett døgn, maks to (så lenge du ikke gjør det i helga da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå