AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har lenge vært interessert i en fyr, og vi har flørta mye frem og tilbake. Sendt litt meldinger og sånt. Men nå har det seg sånn at det er to av oss som er interessert i han, men han vet tydeligvis ikke hva han helt vil selv. Jeg er ikke interessert i å bruke all min tid og energi på en som ikke er 100% sikker på at det er meg han vil ha, men jeg klarer ikke slutte å tenke på han. Det gjør vondt inni meg hver han jeg ser han. Vi jobber på samme senter og Idag stod han og pratet med henne da jeg kom Inn i butikken. Da ble han plutselig veldig rar, så jeg valgte å bare betale for det jeg skulle ha og gå. Hvorfor klarer jeg ikke komme over han?! Anonymous poster hash: 667c2...926
Gjest krokodillen Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 fordi du blir eksponert for fyren. om du virkelig vil komme over han så ikke skriv mld,flørt eller annet
Nettinettet Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har lenge vært interessert i en fyr, og vi har flørta mye frem og tilbake. Sendt litt meldinger og sånt. Men nå har det seg sånn at det er to av oss som er interessert i han, men han vet tydeligvis ikke hva han helt vil selv. Jeg er ikke interessert i å bruke all min tid og energi på en som ikke er 100% sikker på at det er meg han vil ha, men jeg klarer ikke slutte å tenke på han. Det gjør vondt inni meg hver han jeg ser han. Vi jobber på samme senter og Idag stod han og pratet med henne da jeg kom Inn i butikken. Da ble han plutselig veldig rar, så jeg valgte å bare betale for det jeg skulle ha og gå.Hvorfor klarer jeg ikke komme over han?!Anonymous poster hash: 667c2...926 Fordi stoltheten din er såret. Han vet ikke hva han vil, og det betyr at han ikke vet hvem han liker best. Hun er kanskje penere enn deg, med en litt dårligere personlighet, eller du er kanskje penere enn henne med en litt dårligere personlighet. Poenget er at den perfekte jenta for han ikke enda har dukket opp, og dere vil begge to være en plan b i hans øyne. Ei jente som vil mangle den totalpakka han ser etter. Er han virkelig så bra, at du skal ønske å være en plan B? Har han det flotte utseende og den flotte personligheten som gjør at han er verdt dine følelser? Min mening er at vi velger å fortsette å føle noe for mennesker som har sviktet oss. Vi velger å fortsette å håpe at de vil innse hvor bra vi er og hvor fint vi kunne hatt det sammen. Hvorfor? Fordi det er mye enklere enn å ikke ha noen å være opphengt i, eller drømme om. Å drømme og ikke ha, er bedre enn å ikke føle. Bestem deg for at det er bedre å ikke være med noen enn å være noens plan b og vis han at du ikke bryr deg om det valget han har tatt (vil måtte ta) Smil til han og vær deg selv, både med henne og han og vis at du er sterkere og bedre.
LilleEirin Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Oi, dette var som å lese om meg selv. Vet heller ikke hva jeg skal gjøre
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Konkuranseinstinktet slår til. Det er ikke sikkert du vil ha han, men du vil være bedre enn henne. Anonymous poster hash: 3359c...978
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå