AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #1 Skrevet 1. oktober 2014 Hei! Jeg var nylig på en konsultasjonstime, og kirurgen ga meg to alternativer som kunne passe til mine bryst: 305g eller 335g. Jeg prøvde begge, og kirurgen mente at jeg fint kunne ta 335g. Da valgte jeg selvsagt 335g, fordi jeg stoler på han. Jeg er 172cm og veier mellom 63-65kg. Jeg visste han bilder av hva jeg ville ha og hva jeg overhodet IKKE vil ha. Jeg sa jeg ville ha en normal bryststørrelse. Jeg har nå en 80A/B cup. Glemte å spørre hva slags cup 335g vil bli. Lest på andre blogger, som feks rannveigheitmann og tcm, men de har til og med tatt mindre eller någen lunde lil strl og de har jo digre mugger. Jeg ønsker ikke sååå stort! Redd jeg får pamela andersson pupper. Var på konsultasjon på strømstad klinikken, noen med erfaring derfra? Og noen som kan gi meg noen tips her? Takk!!!Anonymous poster hash: b1914...e0a
amadine Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 Det er knapt forskjell på de to innleggene. Går for 335 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå