Gå til innhold

Kaptein Sabeltann, 5 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett denne? Har lest at den kan være litt skummel, men kjekt med flere meninger, er den så ille som de skal ha det til...

Har gratis billetter og lurer på om jeg skal ta med femåringen eller glemme det...

Anonymous poster hash: a16e5...0e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min på 4.5 år har sett den og ble ikke skremt. Kommer nok an på barnet.

Anonymous poster hash: 30710...45d

Skrevet

Det han sikkert blir mest skremt av er de dårlige skuespillerprestasjonene :P

Neida.

Se an barnet, har han sett Sabeltann før? Filmen er langt fra så bra som de opprinnelige Sabeltann-oppsetningene, men om han liker Sabeltann, så hvorfor ikke?

Skrevet

Hadde med jenta på snart 4, hun storkoste seg. Vet om de som hadde med 3åringer. Alter jo avhengig av barnet, ikke nødvendigvis alder.

Jenta mi elsker de 2 første harry potter filmene også, blir ikke red

Anonymous poster hash: 6d68d...cec

Skrevet

Hadde med jenta mi på 4,5. Hun er en engstelig jente, men jeg sa fra på forhånd at hvis det var skummelt kunne vi gå hjem. Hun satt helt inntil meg de første 10 minuttene, jeg spurte om vi skulle gå men hun ville ikke det. Etterhvert var hun ikke redd lenger, og hun sa etterpå at det var gøy og at hun ikke syns den var skummel. Jeg tror det skumleste for henne var at det var så høyt, vi er ikke så ofte på kino så hun er ikke helt vant til det.

Skrevet

Jeg tok med jentungen på 3,5 år dit. Det var ikke skummelt, men kunne i perioder bli litt kjedelig for sånne små rastløse kropper. De andre Sabeltann-filmene på DVD består av mye sang og mye som skjer hele tiden, mens den på kino er nok ment på de som er bittelitt større og som forstår litt mer. Men det var jo gøy :)

Anonymous poster hash: 4f206...250
Skrevet

Takk for svar, hun er ganske vant til å se film så lyd, stor skjerm og det å sitte rolig skal nok gå greit... Blir nok så vi prøver oss da, blir det skummelt kan vi jo bare gå...

Anonymous poster hash: a16e5...0e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...