Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å ta fri på fredag, og lurer derfor på om det kanskje er kort varsel å spørre sjefen om fri på fredag? Det er ikke såå veldig mye å gjøre, men var sykmeldt en hel uke forrige uke. Det blir så klart fri uten lønn da.

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 0ea6f...63d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne fredagen er det høstferie, så antagelig lett å si ja til å gi fri. Men det spørs jo på sjefen, her hadde det gått helt fint hvis det ikke var noen møter og det ikke førte til forsinkelser.

Skrevet

Det spørs vel på hva som er konsekvensen av at du er borte. Har du mye som ligger og venter? Noen frister du ikke får møtt?

Anonymous poster hash: 3244f...d3f
Skrevet

Det spørs vel på hva som er konsekvensen av at du er borte. Har du mye som ligger og venter? Noen frister du ikke får møtt?

Anonymous poster hash: 3244f...d3f

Ingenting faktisk, har gjort opp alt siste dag i mnd. Så det er rolig her ut uken. Så bør jo ikke være noe problem.

Skrevet

Synes det blir litt frekt jeg når du har vært sykemeldt forrige uke, men for all del...

Anonymous poster hash: c24e3...ebd
  • Liker 1
Skrevet

Du taper ingenting på å spørre, verste som skjer er at du får nei :)

Anonymous poster hash: fd18d...336
Skrevet

Ja da fikk jeg fri :D Han var jo veldig glad over tallene som han fikk i går, så det var ikke noe problem :D

TS

• Liker 2
Skrevet

Denne fredagen er det høstferie, så antagelig lett å si ja til å gi fri. Men det spørs jo på sjefen, her hadde det gått helt fint hvis det ikke var noen møter og det ikke førte til forsinkelser.

Hvilken uke det er høstferie varierer fra sted til sted. Noen har nå, noen har neste uke.....

Anonymous poster hash: 230d8...bc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...