Gå til innhold

Når man ikke går overens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, håper noen her kan hjelpe meg, jeg bor i en by, et stykke unna min familie 8t. Her bor jeg med min samboer, som er herifra, å gutten min på 5 mnder. Det som er saken er at jeg ikke kommer overens med hun som er sammen med hans bror, de fikk barn et par uker før oss, å når vi er sammen prater hun kun om seg selv, hvor bra rutiner de har, hvor bra hennes unge er, hun finner Alt negative om meg å peker det frem, så fort hun får mulighet rakker hun ned på mine rutiner, hun skryter av alt, å hun foventer så mye skryt, men hun klarer ikke gi EN fin tilbakemelding til meg. Sier aldri takk, takket ikke for seg i dåpen heller, å hun ble sur på meg fordi vi skulle ha dåpen først, siden de fikk først. Hun sier en ting, mener en annen. Jeg har klart å se forbi alt dette, men nå klarer jeg såvidt å være i samme rom som henne, itilegg ammer hun og er storrøyker, å det gjør at jeg irriterer meg enda mer. Jeg kjenner allerede jeg vil gråte med tanken på å feire jul med henne, eller være i noe som helst selskap med henne. Familien sier også de ser det, men gjør ingenting, de sitter å snakker dritt om henne til meg, men er bestevenn med henne når vi er sammen. De ser ikke alt hun sier til meg, men det er faktisk helt forferdelig. Hun sier ting som virkelig kan såre! Har jeg vært en sårbar person har jeg blitt virkelig lei meg, men jeg blir bare fly forbanna å vil brøle ut alt jeg kan. Så, hva kan jeg gjøre? Hva er mine alternativ her:p? Må jeg bare godta det, å se forbi det? Eller? Vil jo og at barna skal være sammen, men jeg kommer aldri til å stole på henne, la henne passe min osv. For hun kan bli voldsomt sint også...

Anonymous poster hash: fac7b...5a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi beskjed! Eller få din mann til å ta det opp med sin bror.

Skrevet

Jeg hadde tatt henne til siden en dag, poengtert oppførselen hennes og spurt hvorfor hun holder på sånn. Folk som oppfører seg som idioter slutter iallefall ikke hvis de får lov til å ture frem uten at noen sier noe.

Skrevet

Svar med samme mynt. Ikke la hun tråkke over deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...