Gå til innhold

Reiseliv

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest tinyen

Hei hei.... Er d noen her som har gått reiseliv(kurs/Skole)? Vil gjerne høre om hvordan d er osv ... Tenkte muligens og begynne til høsten!

Thanx.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

jeg gikk tre år reiseliv på wang vgs i oslo..kjempe fint det men ble ikke noe innen det senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har gått hotell/reiseliv på høgskule. Reiselivsutdanninga er veldig.... vag. Vanskelig å få relevant jobb etterpå. Du treng ikkje utdanning for å bli guide eller jobbe på turistinformajsonen osv. Reiselivsutdanninga er populær, men det fins få jobbar som krever reiselivsutdanning. Kva er det du har lyst til å bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinyen

Har egentlig lyst til å bli booking dame på et reisebyrå..... Det jeg har tenkt på er 1års studie på handelsinstituttet i Bergen! Men trenger man ikke utdanning for og bli bookingdame då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Har egentlig lyst til å bli booking dame på et reisebyrå..... Det jeg har tenkt på er 1års studie på handelsinstituttet i Bergen! Men trenger man ikke utdanning for og bli bookingdame då?

Da trenger du å kunne om "Amadeus" - systemet som de fleste reisebyråer bruker. Det er igrunnen det eneste kravet jeg vet om....

Clea

(P.s jeg ville jobbe med booking før, helt til jeg gjorde det en sommer...det var utrolig kjedelig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke lært Amadeus uten å gå skole. Hvis ikke du er så heldig å få jobb i et byrå som ansetter deg og lærer deg opp eller sender deg på kurs. Hvor i landet bor du? Vest? Jeg kjenner noen som fikk en enkel jobb i reisebyrå i Oslo uten skole. Men det er nok ikke over alt det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tinyen

Ja jeg bor i bergen! Men vet d finnes amadeus kurs som varer i ca en 3 mnd periode..... Takk for alle svar, finner sikkert ut av noe lurt håper jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...