Gjest tinyen Skrevet 13. juli 2004 #1 Del Skrevet 13. juli 2004 Hei hei.... Er d noen her som har gått reiseliv(kurs/Skole)? Vil gjerne høre om hvordan d er osv ... Tenkte muligens og begynne til høsten! Thanx.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #2 Del Skrevet 13. juli 2004 jeg gikk tre år reiseliv på wang vgs i oslo..kjempe fint det men ble ikke noe innen det senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2004 #3 Del Skrevet 18. juli 2004 Har gått hotell/reiseliv på høgskule. Reiselivsutdanninga er veldig.... vag. Vanskelig å få relevant jobb etterpå. Du treng ikkje utdanning for å bli guide eller jobbe på turistinformajsonen osv. Reiselivsutdanninga er populær, men det fins få jobbar som krever reiselivsutdanning. Kva er det du har lyst til å bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinyen Skrevet 21. juli 2004 #4 Del Skrevet 21. juli 2004 Har egentlig lyst til å bli booking dame på et reisebyrå..... Det jeg har tenkt på er 1års studie på handelsinstituttet i Bergen! Men trenger man ikke utdanning for og bli bookingdame då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. juli 2004 #5 Del Skrevet 21. juli 2004 Har egentlig lyst til å bli booking dame på et reisebyrå..... Det jeg har tenkt på er 1års studie på handelsinstituttet i Bergen! Men trenger man ikke utdanning for og bli bookingdame då? Da trenger du å kunne om "Amadeus" - systemet som de fleste reisebyråer bruker. Det er igrunnen det eneste kravet jeg vet om.... Clea (P.s jeg ville jobbe med booking før, helt til jeg gjorde det en sommer...det var utrolig kjedelig..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 22. juli 2004 #6 Del Skrevet 22. juli 2004 Du får ikke lært Amadeus uten å gå skole. Hvis ikke du er så heldig å få jobb i et byrå som ansetter deg og lærer deg opp eller sender deg på kurs. Hvor i landet bor du? Vest? Jeg kjenner noen som fikk en enkel jobb i reisebyrå i Oslo uten skole. Men det er nok ikke over alt det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinyen Skrevet 26. juli 2004 #7 Del Skrevet 26. juli 2004 Ja jeg bor i bergen! Men vet d finnes amadeus kurs som varer i ca en 3 mnd periode..... Takk for alle svar, finner sikkert ut av noe lurt håper jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå