Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg håper på noen råd, føler meg helt håpløs.

Det gjelder en mann jeg har hatt kontakt med de siste månedene, vi har møttes to ganger. Grunnet avstand og det at vi er ganske forskjellige vet jeg at et forhold ikke ville fungert. Vi har heller ikke pratet ordentlig om det, men jeg merker at han den siste tiden har gått mer inn. Det er og da det har gått opp for meg at forskjellene er for store. Han spurte meg over melding om jeg var gått lei av han ettersom jeg ikke svarer eller skriver lange meldinger om alt og ingenting gjennom hele dagen (mine ord).

Jeg har aldri "dumpet" noen før, så aner ikke hvordan jeg skal gjøre det på en god måte (om det finnes en god måte). Å møte han blir uaktuelt med en avstand ala flytur + tog. Om han har tatt opp ting som omhandler oss har han gjort det på sms, mulig han føler det er mer komfortabelt enn å prate om ting på telefon.

Burde jeg ringe eller sende sms? Og hva sier man for å skåne følelsene til den andre best mulig?

Anonymous poster hash: c6951...dcc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare føle på det det, siden dere ikke er kjærester så kan du gjøre begge deler. Greit og si ifra så han slipper og tro at det kan bli noe 😊 er ikke lett og dumpe noen, men gjør det på en pen måte slik at dere kanskje kan være venner fortsatt ☺️

Skrevet

Jeg ville sagt som det er, at ettersom tiden har gått har følelsene blitt borte og du har innsett at dere er altfor forskjellige.

De fleste gjennomskuer "billige" unnskyldninger, det er bedre å være ærlig.

Anonymous poster hash: df0df...1e2
  • Liker 1
Gjest incognita
Skrevet

"Welcome to Dumpsville. Population: YOU!" :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...