Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #1 Skrevet 13. juli 2004 vasker dere håret vær gang etter dere trener, jeg gjør det men lurer på om det ikke kan være så bra da det fort kan bli hver dag eller to ganger om dagen.. klarer ikke dusje uten å vaske håret.. litt rart spm men kurer litt på dette??
*Lene* Skrevet 13. juli 2004 #2 Skrevet 13. juli 2004 Jeg vasker håret etter hver trening. Når det blir 1-2 ganger pr dag bør du huske på å IKKE vaske hodebunnen. Vask bare løst over hodebunnen, ellers vasker du bort det naturlige fettlaget! Da blir hodebunnen veldig tørr etterhvert!
Gjest Ethereal Skrevet 13. juli 2004 #3 Skrevet 13. juli 2004 Jeg vasker ikke håret etter trening hvis jeg ikke skal noe spesielt etterpå. Det holder som oftest å skylle det, og heller vaske neste morgen. Hvis det floker seg, kan du bruke en spraybalsam etterpå.
Gjest kath Skrevet 13. juli 2004 #4 Skrevet 13. juli 2004 man svetter vel en del i hodebunn også ved trening så man må vel vaske det..?
Gjest Mystiqa Skrevet 13. juli 2004 #5 Skrevet 13. juli 2004 man svetter vel en del i hodebunn også ved trening så man må vel vaske det..? Det blir jo vått da.. så svetten renner jo bort selvom du ikke gnukker med såpe.
Englepusen Skrevet 13. juli 2004 #6 Skrevet 13. juli 2004 Jeg dusjer en gang om dagen og da vasker jeg håret også. Hvis jeg ikke har svettet så veldig hender det jeg lar være å vaske håret.
LaToya Skrevet 13. juli 2004 #7 Skrevet 13. juli 2004 Jeg vasker normalt ikke håret etter trening da jeg tar rask dusj i garderoben og liker best å vaske håret hjemme. Vasker kun håret ( med shampoo ) annen hver dag.
Hontas Skrevet 14. juli 2004 #8 Skrevet 14. juli 2004 Jeg synes kanskje det hoertes litt mye ut aa vaske haaret med shampoo to ganger hver dag - det ma da slite paa baade haar og hodebunn? Selv vasker jeg haaret ca 4-5 ganger i uka, men skjonner jo at du gjerne vil vaske haaret etter at du har trent (det er ikke noe kos med svett haar...). Hvis jeg hadde trent 2 ganger om dagen tror jeg at jeg bare hadde vaska haaret etter den siste treningsoekta, men det kommer selvsagt ann paa hva du skal etter treninga. Hvis du etter foerste treningsokt skal i et viktig moete hadde jeg vaska haaret da og heller latt vaere etter den andre treningsoekta, men det kommer jo som sagt ann paa hvor presentabel du vil maa vaere etter treninga.
Hontas Skrevet 14. juli 2004 #9 Skrevet 14. juli 2004 Jeg synes kanskje det hoertes litt mye ut aa vaske haaret med shampoo to ganger hver dag - det ma da slite paa baade haar og hodebunn? Selv vasker jeg haaret ca 4-5 ganger i uka, men skjonner jo at du gjerne vil vaske haaret etter at du har trent (det er ikke noe kos med svett haar...). Hvis jeg hadde trent 2 ganger om dagen tror jeg at jeg bare hadde vaska haaret etter den siste treningsoekta, men det kommer selvsagt ann paa hva du skal etter treninga. Hvis du etter foerste treningsokt skal i et viktig moete hadde jeg vaska haaret da og heller latt vaere etter den andre treningsoekta, men det kommer jo som sagt ann paa hvor presentabel du vil maa vaere etter treninga.
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #10 Skrevet 14. juli 2004 Vasker ikke alltid håret etter trening. Vasker håret 2-3 ganger pr uke. Har naturlige krøller og håret blir ikke fett. Blir tørt hvis jeg vasker det oftere. Etter 1 uke på fjelltur ser håret fortsatt nyvasket ut...men føles ikke så nyvasket da...
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2004 #11 Skrevet 14. juli 2004 Nei jeg vasker det hver 2-3 dag for det er ca 60 cm og blir utrolig slitt av overrenslighet, som jeg iallfall vil kalle det. Kroppsvasking derimot er en annen ting.
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2004 #12 Skrevet 15. juli 2004 Jeg har kanskje et litt motsatt problem. Vasker håret omtrent annenhver dag etter trening, så MÅ trene annenhver dag også for å ikke vaske håret altfor ofte. Jaja, blir jo motivert til å trene
Gjest 1111 Skrevet 15. juli 2004 #13 Skrevet 15. juli 2004 Nei, jeg vasker det ikke hver gang etter trening. håret mitt er så langt at det hadde slitt veldig på det, dessuten så tar det evigheter før det tørker igjen. men hvis jeg skal noe spesielt etter trening, så kan det være jeg tar en hårvask.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå