AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 På tide å kjøpe ny blender. Min Kenwood K-max har holdt koken i 3-4 år, men jeg syns ikke den gjør god nok jobb til mitt bruk. Hovedproblem er at den knuser ikke is godt nok, så jeg må tilsette en del vann, noe som gjør at smoothien blir for rennende. Nå er det supertilbud på blenderen fra Kitch´n, og jeg lurer på om noen har erfaring med denne blenderen? Er den virkelig så fantastisk? Jeg tiltrekkes av design og at den tar såpass liten plass i forhold til andre "high end blendere", men selvsagt også funksjon. Anonymous poster hash: 2012a...f5b
Filippa90 Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg elsker min Den knuser is som bare det.
Gjest Vinglasset Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har Kitchenaid blender og er veldig fornøyd. Du må bare være oppmerksom på at blenderen har en liten del som raskt blir slitt om du knuser mye is ol. Jeg har måttet skifte min flere ganger, men har heldigvis butikken jeg kjøpte den i nærheten. Betaler rundt 150 kroner hver gang jeg skifter den.
Olive Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har Kitchenaid blender og er veldig fornøyd. Du må bare være oppmerksom på at blenderen har en liten del som raskt blir slitt om du knuser mye is ol. Jeg har måttet skifte min flere ganger, men har heldigvis butikken jeg kjøpte den i nærheten. Betaler rundt 150 kroner hver gang jeg skifter den. Dette gjelder kun eldre modeller. Nyere blendere er laget med en annen festeløsning
Gjest Vinglasset Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Dette gjelder kun eldre modeller. Nyere blendere er laget med en annen festeløsning Ok - ja, det må være en fordel for til tross for at maskinen er helt super så har det vært litt irriterende med den delen som slipes ned så ofte. Vi bor heldigvis bare 10 min fra butikken hvor jeg kjøpte den, så for meg går det greit allikevel
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg endte med å kjøpe denne blenderen, og jeg er så misfornøyd. Hovedgrunnen til at jeg ville bytte ut min blender (som jeg solgte med en gang jeg kjøpte ny) var at den knuste så dårlig is; måtte hele tiden løfte av beholderen og riste den/tilsette vann for å få den til å blende skikkelig. Men: resultet ble fantastisk smoothie, helt fantastisk. Med kitchenaid blenderen (har prøvd den to ganger nå) så blender den ikke særlig jevnt, smoothien jeg pleier å lage er ikke i nærheten av å bli like kremete og fluffy med denne som mine forrige blendere. Er det noe jeg gjør feil? Anonymous poster hash: 2012a...f5b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Har prøvd den igjen i dag. Litt bedre resultat enn i går, men likevel kan jeg ikke si jeg er begeistret :/ Anonymous poster hash: 2012a...f5b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Dere som elsker denne, har dere prøvd å lage smoothie med sitrus? Det er her mitt problem ligger, den blender sitrus så dårlig at den etterlater biter av skinnet. Og det er IKKE godt, og ikke særlig akseptabelt for en så dyr blender. Min forrige blender hadde ingen problemer med å blende sitrus. Anonymous poster hash: 2012a...f5b
Filippa90 Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har ikke problemer med sitrusfrukter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har ikke problemer med sitrusfrukter Hva bruker du da, lime, sitron? Hvilket program kjører du og hvor lenge? Anonymous poster hash: 2012a...f5b
Filippa90 Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 Begge deler, og en del appelsin. Varierer mellom program i grunn, kjører vel et par min så jeg får en fin smoothie
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Begge deler, og en del appelsin. Varierer mellom program i grunn, kjører vel et par min så jeg får en fin smoothie Hm, jeg kjører ihvertfall blenderen mye lenger enn jeg har pleid å gjøre med min gamle blender. Min forrige blender lagde veldig tykke og deilige smoothier, helt perfekt blendet. Det kan jeg ikke akkurat påstå denne fra kitchen gjør. Byttet fordi min forrige knuste is dårlig, så jeg måtte hele tide ta opp beholderen og riste. Men når resultatet ble så mye bedre så skulle jeg bare fortsatt å riste, haha Anonymous poster hash: 2012a...f5b
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #13 Skrevet 7. oktober 2014 Den eneste blenderen som gjelder for det private markedet er RAW! Den må ikke ristes og lager superfin konsistens på smoothiene Anonymous poster hash: 90b2a...d10
Sunshine Skrevet 16. oktober 2014 #14 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg har en eldre Kitchen Aid og synes den er elendig i forhold til prisen. Nå tåler den ingenting lenger, den begynner å ryke og takler ikke lage smoothie selv med en god del væske. Jeg trenger en blender som klarer å knuse frossen banan med bare bittelitt vann (Lager is). Raw ser grusom ut så den vil jeg rett og slett ikke ha siden jeg ønsker å ha den stående fremme. Det var noen som anbefalte en billigere blender et sted, men det finner jeg ikke igjen. Kan det ha vært en Kenwood?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå