AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg har hatt et rusk på øyet i tre dager nå. Jeg har prøvd å få det bort, men ingenting fungerer. Det renner hele tiden og begynner å bli ubehagelig. Men jeg er litt usikker. Det kan jo hende at det er borte, men at jeg har gnidd så mye at det bare kjennes ut som om det fortsatt er det. Ville dere ventet noen dager til, eller gått til legen i morgen? Føler det høres så latterlig ut å gå til legen å si "jeg har et rusk i øyet...." Hva ville dere gjort?Anonymous poster hash: c65e5...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #2 Del Skrevet 30. september 2014 Ikke dumt å gå til legen for en sjekk. Du kan ha fått en rift på øyet. Tror de drypper noe på det og en går med lapp foran et par dager til det har roet seg. Anonymous poster hash: 117cf...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #3 Del Skrevet 30. september 2014 Det er nok ikke et rusk om du har gått så lenge. Heller en skade på hornhinnen/netthinnen. Ta en tur til optiker i morgen så h*n kan ta en titt Anonymous poster hash: d9196...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 30. september 2014 #4 Del Skrevet 30. september 2014 Det er nok en rift eller et sår på øye, når det renner heler tiden så er ikke akkurat det en god ting. Få deg en hastetime hos legen i morgen Det blir ikke bedre av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artig Skrevet 1. oktober 2014 #5 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har en venninne som hadde "rusk på øyet i 3 dager, Jeg var med henne dag nr 1 og det virket virkelig som rusk. Hun dro til legen på dag nr 3 og da viste det seg at hun hadde en type øyneinfeksjon, så hun måtte på antibiotika kur. Etter kuren var alt fint igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #6 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har en venninne som hadde "rusk på øyet i 3 dager, Jeg var med henne dag nr 1 og det virket virkelig som rusk. Hun dro til legen på dag nr 3 og da viste det seg at hun hadde en type øyneinfeksjon, så hun måtte på antibiotika kur. Etter kuren var alt fint igjen. Når jeg begynte å lese på dette innlegget så jeg for meg at det endte med; viste seg at det var noe alvorlig og på dag x så ble hun blind Bra hun ble frisk igjen! Tur til optiker er lurt, de finner definitivt ut veldig fort hva det er Anonymous poster hash: 24258...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #7 Del Skrevet 1. oktober 2014 Lege eller optiker er nok ikke dumt. Jeg har en mann som er til legen minst en gangs i året for å fjerne rusk på øyet. Det går visst rimelig kjapt å bedøve øyet og fjerne rusket. Anonymous poster hash: c5278...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artig Skrevet 1. oktober 2014 #8 Del Skrevet 1. oktober 2014 Når jeg begynte å lese på dette innlegget så jeg for meg at det endte med; viste seg at det var noe alvorlig og på dag x så ble hun blind Bra hun ble frisk igjen! Tur til optiker er lurt, de finner definitivt ut veldig fort hva det er Anonymous poster hash: 24258...4d9 Ja ser den Det gikk bra med hun, men hun fikk beskjed om at hvis hun hadde ventet mange dager (ca 1-2 uker) så er det ikke sikkert at det thadde gått så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 1. oktober 2014 #9 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg hadde gått til legen. Etter en forstyrrende dokumentar har jeg utviklet en voldsomt irrasjonell frykt for klamydia på øyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #10 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja ser den Det gikk bra med hun, men hun fikk beskjed om at hvis hun hadde ventet mange dager (ca 1-2 uker) så er det ikke sikkert at det thadde gått så bra Hihi Ja, det kan være lurt å sjekke opp sånn fort. Man vet jo aldri Anonymous poster hash: 24258...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxhmj Skrevet 1. oktober 2014 #11 Del Skrevet 1. oktober 2014 Burde gå til legen, samboer ble skikkelig rød og hoven pga han fikk noe i øyet. Da hadde han fått en rift og fikk en infeksjon og måtte gå på øyesalve og dråper noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Erica Skrevet 1. oktober 2014 #12 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ofte kan det hjelpe å skylle øyet. Jeg bruker et eggeglass, fyller det med vann (helst sterilt vann) og heller det inn på øyet mens jeg blunker. Lurt å holde seg over vasken da det kan renne litt vann. Dette har hjulpet meg mye.Om øyet er igjenklistret om morgenen, er det som regel noe som irriterer. Jeg var rød og hadde vondt på øyet, men øyet var ikke gjenklistret. Da sa legen at det trolig kun var et virus som måtte gå over av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå