AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Gutten min på 1,5 har vært syk i 3 uker nå med forskjellige virus etter hverandre. Han er nå nesten frisk, men han hoster fortsatt en del om nettene og snørrete litt. Allmenntilstanden er fin. Ville dere sendt i barnehagen? Det jeg er bekymret for er om hosten kan utvikle seg til lungebetennelse hvis barnehagen er litt slepphendte med å kle han ordentlig eller unngå trekk osv. Hva tenker dere?Anonymous poster hash: b3210...209
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Så lenge allmenntilstanden er grei, feber er borte og det "kun" er hoste og litt snørr sender jeg. Mine har astma så de hoster så og si konstant fra september-mai... Og tett nese har de også "alltid".Anonymous poster hash: b9a3e...ca3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Så lenge allmenntilstanden er bra, og han ikke har feber så er det ingen fare Anonymous poster hash: fa4df...a8d
Cahoos Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Greit å prøve bhg, men du kan ikke kreve at de har barnet ditt innendørs osv... Det er klart. Ellers sier jeg som de andre. Om allmenntilstand er fin og han er feberfri er det ok med bhg. De ringer nå uansett hvis du bør hente...
Harlekin Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg synes absolutt at barn med bra allmenntilstand kan gå i barnehagen, selv om de hoster litt og er snørrete. Hvis ikke, hadde det blitt ekstremt mye fravær i løpet av året. Er det virkelig sannsynlig at en vanlig forkjølelse utvikler seg til lungebetennelse? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå