AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #21 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg fikk også siving ringen betalt av foreldrene mine Det finnes jo de som arver ringen også. Anonymous poster hash: fd59b...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #22 Del Skrevet 1. oktober 2014 Søsteren min fikk tur til New York sammen med mamma da hun var ferdig med masteren. Jeg ønsker meg ikke noe reise når jeg blir ferdig, ønsker meg nok mer noe til leiligheten jeg har planer om å kjøpe/nedbetaling av studielån. Men har jo ikke akkurat bestemt meg enda, hehe. Anonymous poster hash: d5db8...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 1. oktober 2014 #23 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg fikk litt forskudd på arv og en hyggelig middag, satte utrolig pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 1. oktober 2014 #24 Del Skrevet 1. oktober 2014 Fikk ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #25 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nå er det ikke alle som har økonomi til å kjøpe utenlandsreiser og diamantsmykker. Jeg kommer hvertfall ikke fra en sånn familie, så jeg har ikke de forventningene. Men jeg hadde derimot satt stor pris på en liten oppmerksomhet etter endt utdanning. Og det hadde holdt i lange baner med en koselig middag el. Anonymous poster hash: 3af73...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 1. oktober 2014 #26 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg fikk bil av foreldrene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deterbaremeg Skrevet 1. oktober 2014 #27 Del Skrevet 1. oktober 2014 Fikk ingenting av mine foreldre da jeg var ferdig med master. Kanskje fordi de tok det som en selvfølge at jeg skulle fullføre en utdannelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. oktober 2014 #28 Del Skrevet 1. oktober 2014 Søsteren min fikk tur til New York sammen med mamma da hun var ferdig med masteren. Jeg ønsker meg ikke noe reise når jeg blir ferdig, ønsker meg nok mer noe til leiligheten jeg har planer om å kjøpe/nedbetaling av studielån. Men har jo ikke akkurat bestemt meg enda, hehe. Anonymous poster hash: d5db8...a83 Jeg synes det er litt spesielt når noen har kommet dithen at det er åpenbart at man forventer at man får en gave av sine nærmeste fordi man har avsluttet en utdannelse. Føler du omtrent er typen som krever det/hadde blitt mer skuffet om du ikke fikk en gave da enn takknemlig over at du faktisk sannsynligvis får det. Og nei, jeg er ikke bitter. Jeg er en av dem som har svart lengre oppe i tråden (anonymt) at jeg fikk gaver da. Jeg bare liker ikke helt holdningen/verdiene man har når man har kommet til dette stykket. Men det har vel bare å gjøre med hvilken bakgrunn man kommer fra antar jeg. Nå er det ikke alle som har økonomi til å kjøpe utenlandsreiser og diamantsmykker. Jeg kommer hvertfall ikke fra en sånn familie, så jeg har ikke de forventningene. Men jeg hadde derimot satt stor pris på en liten oppmerksomhet etter endt utdanning. Og det hadde holdt i lange baner med en koselig middag el. Anonymous poster hash: 3af73...6f5 Dette ^ er holdninger som jeg kjenner at jeg har mer til felles med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #29 Del Skrevet 1. oktober 2014 Fikk ikke noe da jeg fullførte gradene mine... Ikke engang gratulere... Anonymous poster hash: f6907...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 1. oktober 2014 #30 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nå er det ikke alle som har økonomi til å kjøpe utenlandsreiser og diamantsmykker. Jeg kommer hvertfall ikke fra en sånn familie, så jeg har ikke de forventningene. Men jeg hadde derimot satt stor pris på en liten oppmerksomhet etter endt utdanning. Og det hadde holdt i lange baner med en koselig middag el.Anonymous poster hash: 3af73...6f5 Det gjør ikke jeg heller. Pappa er tidligere rusmisbruker og lever på uføretrygd. Det er nok en av grunnene til at jeg satte ekstra pris på gaven fra ham. Den kom helt uventet, for han pleier ikke engang å huske bursdagene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #31 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg fikk et maleri som jeg setter stor pris på spesielt siden motivet er av en jente som tør i vannet, min far sa til meg at dette er nå starten på arbeidslivet og man må våge å trø i vannet. Ble en veldig symbolsk gave:) men litt for dyrt synes nå jeg. Anonymous poster hash: c4a3a...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #32 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har fullført 2 bachelor grader, men fikk ikke noe noen av gangene. Men om det er for at de ikke vil eller fordi de ikke har mulighet vet jeg ikke. Men vet en klassekamerat jeg har kjent siden barneskolen fikk blomster og en eller annen gave da hun fullførte sin bachelor. Anonymous poster hash: 39383...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå